۲۲ دی ۱۳۹۴، ۲۰:۱۰
کد خبر: 81918310
T T
۰ نفر
حضور استیلی در تمرین ملوانان/ عیادت كادر فنی از غفور جهانی

انزلی - ایرنا - بازیكنان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی، عصر امروز (سه شنبه) بار دیگر پشت درهای بسته و این بار با حضور سرمربی تمرین كردند و پس از آن، كادر فنی با حضور در بیمارستان آریای رشت، از غفور جهانی مدیر فنی تیم، عیادت كردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تمرینات تیم فوتبال ملوان بندر انزلی عصر سه شنبه در مجموعه ورزشی حسن رود پیگیری شد با این تفاوت كه سرمربی ملوان پس از سه روز غیبت، امروز در تمرین ملوانان حضور داشت.
تیم ملوان امروز نیز مانند روز گذشته بدون بازیكنان اصلی و تنها با بازیكنان سرباز خود تمرین كرد، پژمان نوری امروز نیز در این تمرین حضور نداشت و تمرین ملوانان مطابق روز گذشته، به بدنسازی و پاس های كوتاه و بلند و حفظ توپ و بازی در مقابل هم ختم شد.
اجازه نداشتن خبرنگاران و هواداران برای حضور در این تمرینات به دلیل تصمیم های اتخاذ شده توسط سرمربی و هیات مدیره باشگاه ملوان از دیگر نكته های قابل توجه این دوره از تمرینات است و باشگاه ملوان اعلام كرده است تا اطلاع ثانوی، تمام تمرینات پشت درهای بسته و بدون حضور هواداران و خبرنگاران خواهد بود.
اعضای كادر فنی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پس از پایان تمرین امروز، با حضور در بیمارستان آریای شهر رشت، از غفور جهانی مدیر فنی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی كه به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده، عیادت كردند.
حال عمومی جهانی از پیشكسوتان فوتبال گیلان و انزلی و مدیر فنی ملوان، خوب گزارش شده است.
بازیكنان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی فردا (چهارشنبه) شهر انزلی را با اتوبوس به مقصد تهران ترك خواهند كرد، سپس با پرواز، از تهران عازم جزیره كیش برای برپایی اردویی هفت روزه می شوند.
هیات مدیره باشگاه فرهنگی - ورزشی ملوان بندرانزلی شنبه گذشته (نوزدهم دی ماه) در اعتراض به تغییر كد محل خدمت سربازی مهدی شریفی و انتقال این بازیكن از ملوان بندرانزلی به تراكتورسازی تبریز، تصمیم به كناره گیری از لیگ برتر فوتبال ایران گرفت.
در همین زمینه باشگاه ملوان اعلام كرده كه مجمع عمومی باشگاه هفته آینده به صورت اضطراری و فوق العاده تشكیل جلسه خواهد داد تا درباره كناره گیری تیم فوتبال بزرگسالان ملوان بندرانزلی از لیگ برتر تصمیم نهایی خود را اعلام كند.ك/3
7471/2007
۰ نفر