۲۱ دی ۱۳۹۴، ۱۵:۴۸
کد خبر: 81916470
T T
۰ نفر
رهنمودهاي مقام معظم رهبري مانع نفوذ دشمن است

قزوين-ايرنا- معاون سابق وزارت امور خارجه گفت: تمسك به ولايت و ارزش هاي انقلاب اسلامي و توجه به رهنمودهاي مقام معظم رهبري بهترين شاخص براي مقابله با نفوذ دشمن است.

به گزارش ايرنا منوچهر محمدي روز دوشنبه در همايش بسيج رسانه كه به مناسبت شهادت خبرنگار بسيجي شهيد غلامرضا رهبر و گراميداشت سالروز بسيج رسانه در سالن اجتماعات قائم شهرداري قزوين برگزار شد، افزود: آمريكا و استكبار جهاني با روش هاي مختلف به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوري اسلامي است، اما با هشياري ملت بزرگ ايران اين آرزو را به گور خواهد برد.
وي اضافه كرد: اتاق هاي فكر آمريكا براي نابودي نظام اسلامي پس از شكست برنامه هاي جنگ سخت و جنگ نيابتي بواسطه گروه هاي تكفيري مانند داعش، النصره و طالبان، به جنگ نرم روي آوردند تا با تحت تاثير قرار دادن افكار و اعتقادات مردم، به اهداف پليد خود در منطقه دست يابند.
محمدي در ادامه با بيان اينكه همراهي ايران با آمريكا امكان‌پذير نيست، گفت: اختلاف ما با آمريكا نه يك اختلاف راهبردي و تاكتيكي، بلكه اختلافي مبنايي است، بطوريكه ما بر اساس آموزه هاي ديني خود عليه استكبار قيام كرديم و نظام سلطه هم به اين علت منافع خود را در خطر ديد.
وي افزود: در سند راهبردي سازمان امنيت ملي آمريكا، مراحل مختلفي از جمله ايجاد اكراه در ميان مردم ايران نسبت به مقدسات و ارزشهاي اسلامي و جذب آنها از طريق رسانه و اينترنت پيش بيني شده تا بتوانند به هدف خود دست يابند.
محمدي خاطرنشان كرد: در چنين شرايطي بازي با آمريكا يك بازي با حاصل جمع جبري صفر است و توافق برد برد با اين دشمن قسم خورده اصلا امكان پذير نيست.
معاون سابق وزارت امور خارجه با اشاره به برگزاري پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي افزود: در آستانه اين انتخابات كه اسفند ماه سال جاري برگزار مي شود و با هدف انجام وظيفه و جلوگيري از نفوذ دشمن در امور داخلي كشور، مردم حضور حداكثري در انتخابات داشته باشند.
7388/ 6128