۲۱ دی ۱۳۹۴، ۱۴:۲۲
کد خبر: 81916282
T T
۰ نفر
امير سرتيپ پوردستان: مديران بايد اخلاق نيكو داشته باشند

تهران - ايرنا - فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران، گفت: مديراني كه در بستر فرهنگ اسلامي خدمت مي كنند بايد اخلاق مدار بوده و با اخلاق نيكو نسبت به زير دستانشان برخورد كنند.

به گزارش ايرنا از روابط عمومي نيروي زميني ارتش، اين مطلب را امير سرتيپ احمد رضا پوردستان در آيين توديع و معارفه معاون نيروي انساني و معاون اجرايي نيروي زميني ارتش كه با حضور فرماندهان ، مسئولين و كاركنان در محل ستاد نيروي زميني ارتش برگزار شد، عنوان كرد.
وي با تاكيد بر حديثي از حضرت امام حسين (ع) راجع به اخلاق نيكوي پيامبر اعظيم الشان اسلام (ص) گفت: پيامبر اسلام ويژه گي هاي منحصر به فردي داشتند و در بحث اخلاق سرآمد همه بودند،كه مهمترين آن اخلاق نيكو بود.
وي توضيح داد: در فرهنگ ديني ما مديريت خشن جايگاهي ندارد و در بستر فرهنگ اسلامي بايد اخلاق نيكو داشته باشيم.
امير سرتيپ پوردستان در ادامه به وضعيت آمادگي رزمي يكان هاي نيروي زميني ارتش اشاره كرد و گفت : امروز با توجه به شرايط منطقه و حضور بيگانگان و اشغال آنها در برخي از كشور ها تاكيد كرد ما به عنوان سربازان نيروهاي مسلح بايد در حفظ و افزايش آمادگي رزمي بكوشيم و تمامي تهديدات را رصد كرده و متناسب با آن تجهيزات و تسليحات را آماده كنيم و تا كنون نيز در اين زمينه موفقيت هاي بسيار چشمگيري را كسب كرده ايم.
در اين مراسم فرمانده نيروي زميني ارتش با صدور احكام جداگانه اي امير سرتيپ محمد فهميده قاسم زاده را به سمت معاون اجرايي نيروي زميني ارتش و امير سرتيپ دوم ستاد حميد رضا سلماني را به معاونت نيروي انساني نيروي زميني ارتش منصوب كرد.
اجتمام(1)**7029 ** 1418