۲۱ دی ۱۳۹۴، ۱۳:۵۱
کد خبر: 81916201
T T
۰ نفر
فرمانده انتظامي استان: كشف يك تن مواد مخدر در يزد

يزد - ايرنا - فرمانده انتظامي استان از كشف يكهزار و 24 كيلوگرم موادمخدر و هلاكت يك شرور مسلح در دو عمليات پليس در اين استان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس كه روز دوشنبه در اختيار ايرنا قرار گرفت سردار ايرج كاكاوند گفت: در راستاي مبارزه بي امان با سوداگران مرگ و برخورد با واردكنندگان موادمخدر روز گذشته ماموران پليس با انجام كار اطلاعاتي گسترده از ورود يك محموله موادمخدر به اين استان مطلع شدند.
وي ضمن اشاره به تشكيل تيم­هاي عملياتي از ماموران دسته رزمي شهيدشاهدي و پليس مهريز افزود: ماموران هنگام كنترل محورهاي فرعي و مواصلاتي متوجه تردد يك دستگاه خودرو سواري پژو405 مربوط به اشرار شدند و به همين منظور دستور ايست را صادر كردند.
اين مسئول خاطر نشان كرد: قاچاقچيان بدون توجه به دستور ايست پليس از محل متواري شده و پس از مدتي تعقيب و گريز زماني كه اشرار مسلح حلقه محاصره پليس را بر خود تنگ ديدند شروع به تيراندازي به طرف ماموران كردند.
كاكاوند ضمن اشاره به درگيري مسلحانه ماموران پليس با سوداگران ­مرگ اظهار كرد: در اين عمليات يكي از اشرار مسلح به هلاكت رسيد و مقاديري سلاح و مهمات جنگي از آنها كشف شد.
وي در خاتمه تصريح كرد: پليس با تمام قدرت با سوداگران مرگ و عاملان نا امني در سطح جامعه برخورد خواهد كرد.
7536/8068