۱۲ دی ۱۳۹۴، ۱۳:۳۶
کد خبر: 81903285
T T
۰ نفر
دشمن براي كم رنگ كردن حضور مردم در انتخابات توطئه مي كند

كلاله - ايرنا - فرماندار شهرستان كلاله گفت: دشمنان براي ايجاد فتنه و حضور كمرنگ مردم در انتخابات از اجراي هر توطئه اي رويگردان نيستند، اما مسئولان ومردم ولايتمدارايران، توطئه هاي آنان را نقش برآب مي كنند.

به گزارش خبرنگارايرنا، نصرت برزگر روز شنبه درجلسه مشترك هيات هاي اجرايي و نظارت انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شوراي اسلامي شهرستان كلاله با بيان اينكه تمهيدات لازم براي برگزاري انتخابات با شكوه و با حضورحداكثري مردم فراهم شده است، افزود:با تاييد هيات هاي اجرايي و نظارت به منظور رفاه راي دهندگان،12شعبه اخذ راي به شعبه هاي اخذ راي اين شهرستان افزوده شده است.
رئيس هيات انتخابات كلاله خاطرنشان كرد:در دوره هاي قبل انتخابات، 62شعبه كار اخذ راي را به عهده داشتند كه با افزايشي كه بر تعداد شعبات صورت گرفته، در اين دوره 83 شعبه اخذ راي ثابت و سيار كار اخذ راي انتخابات خبرگان رهبري ومجلس شوراي اسلامي را دراين شهرستان به عهده خواهندداشت.
فرماندار كلاله افزود: 62 شعبه در بخش مركزي و 21 شعبه ثابت و سيار در بخش پيشكمر در روز هفتم اسفند امسال براي جمع‌آوري آراي مردم شهرستان كلاله فعاليت خواهند داشت.
رئيس هيات نظارت بر انتخابات شهرستان كلاله نيز در اين نشست گفت: هيات هاي اجرايي و نظارت بايد در كنار هم تلاش كنند تا با نظارت درست و شناخت دغدغه هاي رهبري، بستر برگزاري انتخابات سالم همراه با تامين امنيت در اين شهرستان فراهم شود و با حضور حداكثري مردم شاهد انتخابات پرشور و با شكوه باشيم.
ناصر باقري تصريح كرد: ما بايد مسير شهيدان را ادامه دهيم و بر پايه قانون همه تلاش خود را براي برگزاري انتخابات پرشور و باشكوه در هفتم اسفند ماه به كار ببنديم.
شهرستان كلاله با160 هزار نفر جمعيت درشرق گلستان قراردارد و فاصله آن از گرگان مركز اين استان حدود 140 كيلومتر است. 7478/1860