۱۲ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۵۴
کد خبر: 81903056
T T
۰ نفر
امام جمعه مشهد: دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند

یزد - ایرنا - امام جمعه مشهد گفت: دشمنان در جریان فتنه 88 به دنبال سد شكنی بودند و هم اكنون به دنبال استخدام نیرو برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی هستند .

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی روز شنبه در آیین گرامیداشت شهدای هسته ای كه در مسجد حظیره یزد برگزار شد افزود: دشمنان بعد از شكست در فتنه سال 88 بدنبال فتنه جدید در سالجاری و استخدام نیرو هستند.
نماینده مردم خراسان در مجلس خبرگان رهبری اظهار كرد: كفر جهانی در فتنه 88 به استخدام كسانی اقدام كرد كه با رهبر نظام و انقلاب اسلامی دارای زوایه بودند، دشمنان در فتنه جدید می خواهند در داخل كشور از كسانی كه با ولایت فقیه و رهبری نظام زاویه دارند بهره گیری كنند .
امام جمعه مشهد خاطرنشان كرد: آنها با همین ابزار و افراد مسئله دار و دارای زوایه با مقام معظم رهبری و اصل ولایت فقیه دست به فتنه و سد شكنی شدند .
وی ادامه داد: ملت ایران در 37 سال گذشته بارها با ولایتمداری و بصیرت خود توطئه های دشمنان را خنثی كرده اند، امروز بر تمامی نیروهای ولایی و انقلابی و آحاد مردم است كه گوش به فرمان مقام معظم رهبری برای تحقق اهداف ولایت فقیه و نظام فعالیت كنند .
امام جمعه مشهد گفت: قطعا هر حركت و فعالیتی كه در كشور قبل از حركت و توصیه های مقام معظم رهبری در ابعاد مختلف انجام گیرد ضدیت با ولایت فقیه است .
علم الهدی گفت: مرگ بر ضد ولایت فقیه یعنی هر حركتی قبل از مقام معظم رهبری و یا جلوتر از ایشان و فاصله گرفتن از معظم له است .
وی اظهاركرد: حتی جلو افتادن از مقام معظم رهبری در مذاكرات هسته ای و برجام نیز خودش یك ضدیت با ولایت فقیه و نظام است .
امام جمعه مشهد در ادامه از وضعیت فرهنگی و برخی برنامه های هنری و اردو كشی های سیاسی در مراكز آموزش عالی كشور انتقاد كرد و افزود: متاسفانه برخی جریان‌ ها در كشور امروزه به اسم هنر به دانشگاه‌ها نفوذ كرده اند .
وی اضافه كرد: برخی جریانات سیاسی در كشور تلاش می كنند دانشگاه ها را به طرف ابتذال و بی بندوباری سوق دهند و آنجا را كانون اردوكشی های سیاسی قرار دهند .
امام جمعه مشهد خاطرنشان كرد: این افراد دستمایه‌های دشمان و در مسیر اهداف آنها حركت می كنند كه با روح نظام اسلامی تفاوت دارد و این جریانهای سیاسی بصورت فعال در دانشگاه ها مشغول اجرای برنامه های خود هستند و این مراكز را از برنامه های علمی و فناروی دور می كنند .
علم الهدی تصریح كرد: بر تمامی ملت ما و دلسوزان فرهنگی است تا عمق كینه و دشمنی صهیونیست‌ها و آمریكایی‌ها را بشناسند و مواظب اهداف آنها باشند.
امام جمعه مشهد در ادامه به مذاكرات هسته ای و عهد شكنی های مكرر دولت آمریكا اشاره و خاطرنشان كرد: آمریكا در 37 سال گذشته بارها عداوت خود را به نظام ما نشان داده لذا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.
علم الهدی گفت: تاریخ انقلاب اسلامی گویای این مسئله است كه ما نمی‌توانیم به هیچ وجه به آمریكا و اذناب آنها اعتماد كنیم،
وی گفت : با مذاكرات هسته ای و تصویب برجام دشمنی كفر جهانی و آمریكا در این مدت دو سال نه تنها نسبت به نظام ما كمتر نشد كه متاسفانه روز به روز افزایش یافته و رفتار آنها حتی در این مدت در عداوت با ملت ایران بی نظر است .
این مسئول تاكید كرد: ما در شعاع خون های مقدس و مطهر شهیدان باید راه روشن خود را با همراهی مقام معظم رهبری پیگیری كنیم، مقام معظم رهبری در خصوص مسائل مختلف رهنمود می دهند و وظایف مردم و مسئولان را مشخص می كنند .
این مسئول تصریح كرد: دفاع از انقلاب اسلامی تنها بر عهده سپاه پاسداران نیست و همه مسئولان اجرایی و دولتی نیز باید وظایف خود را انجام دهند .
علم الهدی در ادامه به ایثار و نقش آفرینی شهید احمدی روشن اشاره كرد و گفت: احمدی روشن ها و سایر شهدای عرصه علم و فناوری جان خود را در راه اعتلای این ملت و كشور و دین فدا كردند .
امام جمعه مشهد خاطر نشان كرد: دشمنان هرچند امثال شهید احمدی روشن ها را به شهادت رساندند ولی فكر و اندیشه آنها با قدرت در بین جوانان این كشور وجود دارد .
علم الهدی گفت: بومی كردن این دانش مهم از بركات خون مظهر شهیدان هسته ای و احمدی روشن ها می باشد كه نقش مهمی در تحولات علمی ما دارد .
مراسم بزرگداشت شهدای هسته ای و سالروز تشریف فرمایی مقام معظم رهبری به استان یزد با حضور قشرهای مختلف مردم در حظیره یزد برگزار شد .
در این مراسم بارها مردم شعارهای مرگ بر منافق ، مرگ بر سازشكار ، مرگ بر ضد ولایت فقیه ، مرگ بر آمریكا و نه سازش نه تسلیم سر دادند.
7536/8068
۰ نفر