۱۰ دی ۱۳۹۴، ۲۳:۲۶
کد خبر: 81901819
T T
۰ نفر
صفارهرندي: هيبت انقلاب اسلامي ايران در نهم دي بار ديگر متجلي شد

ساوه - ايرنا - عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: هيبت انقلاب اسلامي ايران در نهم دي ماه با بصيرت ملت انقلابي كشور بار ديگر متجلي شد.

محمدحسين صفار هرندي شامگاه پنجشنبه در جمع نمازگزاران مسجد انقلاب ساوه افزود: نهم دي ماه را بايد به عنوان نقطه عطفي در تاريخ انقلاب اسلامي به شمار آورد و در واقع دوران پس از فتنه 88 را نيز با عنوان دوران طلايي تثبيت قدرت جمهوري اسلامي دانست.
وي ادامه داد: كساني كه تاريخ انقلاب را مطالعه و تحركات شكل گرفته در ساختار نظام را رصد كرده اند به خوبي درك مي كنند كه چگونه اين كشور تاكنون از گزند حوادث به دور مانده و فتنه هاي مختلفي همچون فتنه كوي دانشگاه و حوادث سال 88 نتوانست كوچكترين خدشه اي به اين كشور وارد آورد.
وزير اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامي بيان كرد: اقتدار جمهوري اسلامي ايران در شرايط كنوني در منطقه سرآمد است و اين در حالي است كه بسياري از كشورهاي منطقه آبستن حوادث و رخدادهاي مختلفي هستند.
صفارهرندي اضافه كرد: فتنه 88 محصول حماقت ها و كوته فكري دشمنان اين نظام و انقلاب بود كه با خودفروختگي سعي در براندازي نظام و كشور داشتند.
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام اظهار كرد: اگر نگاهي گذرا به فتوحات و پيروزي هاي اخير مقاومت اسلامي در نقاط مختلف داشته باشيم در مي يابيم كه سرمنشاء همه اين رخدادها، انقلاب اسلامي و رشادت سرداران مخلص اسلام است.
وي گفت: نهم دي 1388 روح اعتماد به نفس و اقتدار هميشگي را در بدنه نظام و انقلاب زنده كرد و به بركت اين روز تاريخي ملت ايران در آزموني ديگر سربلند شدند.
صفارهرندي با اشاره به انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري در اسفندماه امسال افزود: انتخابات فصل نوين ديگري را پيش روي ملت ايران خواهد گذاشت و ان شاءالله مجلسي شكي خواهد گرفت كه مدافع ارزش هاي نظام و انقلاب باشد.ك/2
شبس 3075/6012**1565
۰ نفر