۱۰ دی ۱۳۹۴، ۱۷:۵۵
کد خبر: 81901598
T T
۰ نفر
كشف سه كيلو گراس و انهدام باند توزيع كننده مواد مخدر در كنگاور

كرمانشاه – ايرنا – فرمانداده انتظامي كنگاور از كشف 3 كيلو گرم مواد مخدر از نوع گراس و انهدام باند سه نفره توزيع كننده مواد مخدر در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش ايرنا، سرهنگ حسين براري روز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران كنگاور اظهار داشت: در پي اقدامات اطلاعاتي و فني در خصوص فعاليت توزيع كنندگان مواد مخدر در سطح شهرستان، ماموران انتظامي موفق به شناسايي يك باند سه نفره توزيع مواد مخدر شدند.
وي تصريح كرد: روز گذشته پس از اقدامات اطلاعاتي لازم و برنامه ريزي مناسب طي يك عمليات غافلگيرانه ماموران پس از اخذ دستور قضايي و رعايت تمامي موازين شرعي و قانوني در بازرسي از متهمين، موفق به كشف سه كيلوگرم مواد مخدر از نوع گراس از منزل آنها واقع در شهرك ولي عصر كنگاور شدند.
اين مقام قضايي ادامه داد: در تحقيقات به عمل آمده از متهمين مشخص شد كه اين باند دستگير شده از سارقين حرفه اي بوده كه تحقيقات در اين زمينه نيز در دستور كار ماموران پليس آگاهي قرار دارد.
فرمانده نيروي انتظامي كنگاور در پايان با اشاره به معرفي متهمين به مراجع قضايي براي سير مراحل قانوني، از هم افزايي خوب مردم با پليس تقدير كرد.
وي در پايان افزود: شهروندان در صورت اطلاع از فعاليت باندهاي تهيه و توزيع مواد مخدر مراتب را از طريق تلفن 110به پليس گزارش دهند تا در كمترين زمان نسبت به دستگيري متخلفان اقدام شود.
كنگاور با 85 هزار نفر جمعيت در شرق استان كرمانشاه قرار دارد.
7447/8066