۷ دی ۱۳۹۴، ۱۸:۲۸
کد خبر: 81898270
T T
۰ نفر
سربازان نمونه شيعه و سني در شهرضا تجليل شدند

شهرضا،اصفهان – ايرنا – همزمان با 'هفته وحدت' از هشت نفر از سربازان نمونه شيعه و سني نيروهاي مسلح در شهرستان شهرضا تجليل شد.

به گزارش ايرنا در آئيني كه روز دوشنبه به منظور تجليل از سربازان نمونه شيعه و سني نيروهاي مسلح شهرضا در مسجد حضرت امام خميني(ره) گروه 22 توپخانه ارتش اين شهرستان برگزار شد،‌ رئيس عقيدتي، سياسي گروه 22 توپخانه گفت: از ديرباز بحث وحدت در حوزه هاي بزرگ دين مدنظر بوده و بزرگان اهل تشيع و تسنن بر اين مطلب تاكيد كرده اند.
حجت الاسلام علي عالمي تصريح كرد: از نظر آموزه هاي ديني و فرهنگ اسلامي هيچ تفاوتي بين انسان ها از نظر نژاد، رنگ و قوميت وجود ندارد و اين شرافت وجودي انسان هاست كه به آنها ارزش مي دهد.
وي افزود: در راهبرد اسلامي رنگ، نژاد و مذهب شاخص نيست بلكه انسانيت اصل است.
وي اظهار داشت: از ديرباز دشمن سعي در ايجاد روحيه ياس و نااميدي و ايجاد تفرقه ديني،‌ مذهبي و سياسي ميان اقوام و مذاهب اسلامي داشته است.
عالمي با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در باره نفوذ دشمن گفت: حفظ وحدت، هوشياري، بيداري و خودباوري يكي از بهترين راه هاي مبارزه با نفوذ دشمن است .
در پايان اين مراسم، حاضران با گره كردن دستان خود در دست ديگران دعاي وحدت را قرائت كردند سپس از سربازان نمونه گروه 22 توپخانه ارتش جمهوري اسلامي ايران، سپاه، ناحيه مقاومت بسيج و نيروي انتظامي شهرستان شهرضا تجليل شد.
شهرضا در 80كيلومتري جنوب اصفهان واقع است.
پ/6027/7144