۷ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۴۵
کد خبر: 81897608
T T
۰ نفر
حماسه مردم در 9 دي اميد دشمن را به ياس تبديل كرد

سنندج- ايرنا- فرماندار شهرستان بيجار گفت: حضور با بصيرت و عاشورايي مردم در روز 9دي، به حضور پرشور و شعوري تبديل شد كه همه اميدهاي دشمنان را به باد داد و اميد آنها را به ياس تبديل كرد.

بيژن زنديه روز دوشنبه در حاشيه بازديد از نمايشگاه عكس سوگواره عاشورايي در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: مردم متدين، با بصيرت و هوشيار بار ديگر در 9 دي با رهبر انقلاب و امام راحل تجديد پيمان نمودند و با حضور پرشور خود بر اين اطاعت تا ابد تاكيد كردند.
وي هدف آشوب گران را جدايي بين رهبر انقلاب و امت بيان كرد و گفت: آشوب گران، خط خود را از رهبري و نظام جدا كرده بودند و امروز اين واقعيت به طور علني براي مردم تصريح شده است و براي مردم انقلابي نيز خط قرمز انقلاب است.
فرماندار شهرستان بيجار با تبريك ولادت پيامبراعظم اسلام(ص) به همه مسلمانان ادامه داد: وجود مبارك حضرت نبي مكرم اسلام(ص) الگوي كامل اسلام و هدف غايي خلقت از سوي خداوند متعال است.
زنديه تفاهم، همدلي، وحدت و همراهي مردم مسلمان از تشيع و تسنن را يك ضرورت اجتناب ناپذير عنوان كرد و به همه جوانان و معتقدان به دين راستين اسلام توصيه نمود: نسبت به شبه افكني دشمنان وسواس بالايي داشته باشند و به سادگي هر موضوعي را قبول نكنند كه رژيم هاي وابسته، حيات خود را در تفرقه و جدايي مسلمانان معتقد به اسلام ناب حضرت محمد(ص) مي دانند.
فرماندار شهرستان بيجار تاكيد كرد: تشيع و تسنن، امروز با مشاهده عملكرد تكفيري ها به اين واقعيت رسيده اند كه صهيونيسم در پشت پرده تمام مشكلات جهان اسلام است و قصد و هدف رژيم غاصب اسرائيل، جامعه مسلمين است.
زنديه توصيه نمود: جوانان مسلمان با بصيرت و آگاهي كامل از همه مباني و شرايع اسلام، نسبت به بررسي ادعاهاي منحرف كننده دشمنان نگاه تيزبيني داشته باشند و به كشف صحت و سقم مطالب ارايه شده در فضاهاي مجازي و بدنه مياني جامعه كمك كنند.
وي با اشاره به نمايشگاه عكس (سوگواره عاشورايي) اظهار كرد: جوانان و همه كساني كه در خلق اين آثار زحمت كشيده اند، به طور قطع نيت قرب الهي و به منظور نشر و گسترش فرهنگ قيام امام حسين(ع) با محوريت مردم كرده اند.
او به موضوع حركت عظيم مردمي در روز 9دي سال 88 و مصادف شدن آن با روز عاشورا پرداخت و افزود: اين از بركات و پرتو قيام امام حسين(ع) بود كه در يك عصر عاشورايي، طومار توطئه استكبار جهاني براي منحرف نمودن مسير عاشورايي انقلاب، درهم پيچيده شد.
نمايشگاه عكس سوگواره عاشورايي تا پايان هفته پذيراي بازديد علاقه مندان است.
بيجار در شرق استان كردستان واقع شده است.
7350/6108/1904