۴ دی ۱۳۹۴، ۱۶:۳۷
کد خبر: 81893805
T T
۰ نفر
امام جمعه میامی: وجود اختلاف موجب رشد و تعالی است

میامی - ایرنا- امام جمعه شهرستان میامی گفت: سلیقه ها و گرایش های گوناگونی در كشور وجود دارد كه با نطر داشت اصول انقلاب منشا رشد و تعالی كشور خواهند بود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی پور در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر كه در مسجد جامع میامی برگزار شد، وحدت وانسجام ملی را تنها راه نجات از توطئه دشمنان دانست .
و ی با اشاره به میلاد رسول اكرم(ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت افزود: یكی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی وحدت پیروان دین اسلام است كه رهبر كبیر انقلاب اسلامی و حضرت آیت الله خامنه ای بر آن تاكید فراوان داشتند.
امام جمعه میامی با بیان اینكه، وحدت مردم ایران بركات زیادی داشته است ، افزود: استكبار برای ایجاد تفرقه در بین مسلمین توطئه های زیادی را طراحی كرده است .
وی گفت: پیامبر اسلام (ص) نخستین منادی وحدت در جهان بودند و همیشه به حفظ همبستگی مسلمانان تأكید داشتند.
امام جمعه میامی با اشاره به اینكه وحدت رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود، افزود: در سالی كه از سوی رهبر معظم انقلاب به نام دولت و ملت همدلی و هم‌زبانی نام‌گذاری شده است با توجه به حساسیت موجود و انتخابات پیش رو وحدت و انسجام ملت ایران بسیار مهم است.
امام‌جمعه میامی تأكید كرد: امروز سران برخی كشورهای اسلامی عامل استكبار در ایجاد تفرقه بین مسلمان شده و قصد دارند عظمت اسلام و مسلمانان را در جهان از بین ببرند.
وی گفت: از آنجا كه نظام جمهوری اسلامی در جهان منادی وحدت است، عوامل استكبار و صهیونیزم قصد دارند ، به آن ضربه بزنند.
صفایی پور همچنین با اشاره به فرارسیدن 9 دی‌ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت، گفت: این روز حماسه ولایت مداری ملت بزرگ ایران است كه 8 ماه فتنه دشمنان داخلی و خارجی را تحمل كردند و با پشتیبانی از ولی‌فقیه كار فتنه گران را یكسره كردند.
وی با تاكید بر اینكه فتنه همچنان پابرجا است، تصریح كرد: مردم باید آگاه و بصیر باشند كه جریانات مختلف در داخل و خارج كشور سعی بر فراموشی فتنه دارند.
امام‌جمعه میامی همچنین با اشاره به ثبت‌نام نامزدهای انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: شبهات، شایعات و هجمه‌های كوری از سوی رسانه‌های خارجی و داخلی مطرح‌شده كه لازم است تمام اشخاص و جریانات سیاسی عزت و اقتدار ملت ایران را مدنظر داشته باشند و با ترجیح دادن منافع ملی اقدام كنند.
6167