۴ دی ۱۳۹۴، ۱۵:۱۰
کد خبر: 81893691
T T
۰ نفر
امام جمعه موقت شهرری: وحدت مردم در آستانه انتخابات تقویت شود

شهرری ـ ایرنا ـ امام جمعه موقت شهرری خواستار تلاش همه مسئولان و اركان نظام برای تقویت وحدت و همبستگی مردم در آستانه انتخابات اسفندماه امسال شد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه شهرری گفت: ملت ایران با حفظ وحدت و همدلی برای انتخاب خدمتگزاران واقعی و دلسوز انقلاب و اسلام تلاش كنند و نگذارند كسانی كه بر خلاف آرمان های انقلاب عمل می كنند به مجلس های خبرگان و شورای اسلامی راه یابند.
وی با اشاره به هفته وحدت افزود: هر جریانی اعم از شیعه انگلیسی و سنی آمریكایی كه در مسیر خواست عوامل استكباری بر خلاف وحدت عمل می كند در جبهه دشمن است.
ابراهیمی با بیان اینكه نعمت ولایت فقط در سایه حفظ وحدت ماندگار و همیشگی است افزود: همه اركان نظام اعم از مسئولان، رسانه ها و صاحبان سخن باید در مسیر تقویت وحدت اسلامی حركت كنند.
وی به راه انداختن جنگ های فرقه ای و نیابتی در منطقه را از مهمترین ابزارهای دشمن برای از بین بردن وحدت اسلامی ذكر كرد و افزود: سازمان ملل كه امروز ابزار دست استعمارگران شده است در مقابل این جنگ ها سكوت كرده است.
ابراهیمی همچنین با اشاره به سفر كاروان تدبیر و امید به شهرستان ری ابراز امیدواری كرد كه این سفر بركات و خیرات فراوانی برای حل مشكلات و مسائل شهرستان ری داشته باشد.
وی با اشاره به سالگرد حماسه 9 دی گفت: حماسه 9 دی درس عبرتی برای ملت ایران شد تا همواره مراقب توطئه دشمنان انقلاب كه با وسیله قرار دادن عوامل داخلی و فتنه گران به دنبال اهداف خود هستند باشند.
ابراهیمی گفت: 9 دی روز بصیرت ملت ایران است چرا كه به فرموده رهبر مردم ایران در این روز فتنه گران و دشمنان انقلاب را ناامید كردند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به كشتار شیعیان مظلوم نیجریه از شخصیت تاثیرگذار شیخ زكزاكی كه سبب گسترش تشیع در نیجریه شد تمجید كرد.
ابراهیمی گفت: همه نمازگزاران و مومنان با رعایت تقوای الهی و حفظ حریم خدا خود را سعادتمند كنند چرا كه بهترین داروی برای درمان دل و كنترل نفس اماره از وسوسه‌های پی‌در‌پی تقوا است.
وی با بیان اینكه همه ارزش انسان به عقل اوست و آلوده نشدن به گناه سبب جلوگیری از تباهی عقل می‌شود افزود: عقل سالم زمینه ساز بهره مندی از نعمت های الهی و پیدا كردن مسیر صحیح زندگی است.
6139
۰ نفر