۳۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۹:۲۸
کد خبر: 81888642
T T
۰ نفر

الگوسازي بومي از اهداف انقلاب اسلامي است

۳۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۹:۲۸
کد خبر: 81888642
الگوسازي بومي از اهداف انقلاب اسلامي است

تهران- ايرنا- مسوول روابط عمومي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: الگوسازي بومي از اهداف انقلاب اسلامي است.

به گزارش خبرنگار فرهنگي ايرنا، سردار رمضان شريف روز دوشنبه در مراسم رونمايي از «دفتر دوم كتاب شهيدان همبستگي» در سراي اهل قلم افزود: اگر بتوانيم الگوهاي ارزشمندي كه استعدادهاي آنان در سايه انقلاب اسلامي شكوفا شده است را به نسل جوان معرفي كنيم در رسيدن به اهداف خود موفق بوده ايم.
وي افزود: ارائه الگوهايي با چهره بومي و رشد يافته در فرهنگ انقلاب اسلامي و در سايه ولايت از اهداف مجتمع فرهنگي عاشورا است.
رئيس انتشارات مجتمع فرهنگي عاشورا گفت: در مرحله اول به حادثه كربلا و ياران امام حسين (ع) پرداختيم و در اين مرحله به معرفي الگوهايي مي پردازيم كه در سايه فرهنگ انقلاب اسلامي و دفاع مقدس پرورش يافته اند.
سردار شريف با اشاره به توانايي هاي فردي شهيد شوشتري افزود: به دنبال معرفي افرادي هستيم كه سبك زندگي ايراني- اسلامي را عملا به تصوير كشيده اند.
مسوول روابط عمومي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به دورانديشي نيروهاي خدوم انقلاب خاطرنشان كرد: تلاش افرادي چون شهيد سردار شوشتري مانع از عضوگيري داعش در جنوب شرق كشورمان شد.
سردار شريف افزود: موفقيت ما در ايجاد امنيت پايدار در بين اقوام ايراني حاصل تلاش افرادي همچون شهيد شوشتري است.
وي گفت: ناتواني عضو گيري داعش در ايران ناشي از اتحاد و چسبندگي اقوام به فرهنگ و تمدن ايران اسلامي است.
در اين مراسم كتاب دفتر دوم شهيدان همبستگي با محوريت شهيد سردار شوشتري كه در سال 88 در حادثه تروريستي در جنوب شرق كشور به خيل شهيدان پيوست، بررسي شد.
مصطفي محمدي نويسنده كتاب گفت: اين كتاب اخيرا در تيراژ 6 هزار نسخه و 727 صفحه منتشر شده كه در آن به فعاليت ها، زندگي و خصوصيات فردي شهيد شوشتري پرداخته شده است.
اين كتاب دو جلدي كه جلد نخست آن در سال 1390 منتشر شده است شامل 245 مصاحبه با اطرافيان و اهالي بلوچستان درخصوص شهيد شوشتري است.
در اين مراسم فرج الله شوشتري فرزند شهيد نورعلي شوشتري به ذكر خاطراتي از پدر شهيدش پرداخت.
فراهنگ**1293**3061**1569
۰ نفر