۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۴۷
کد خبر: 81884820
T T
۰ نفر
مسابقات تك پرس و ددليفت جايزه بزرگ غرب كشور در ملاير برگزار شد

ملاير- ايرنا- مسابقات تك پرس و ددليفت جايزه بزرگ غرب كشور با حضور هشت استان در شهرستان ملاير برگزار شد.

به گزارش روز شنبه ايرنا رئيس هيات بدنسازي و پرورش اندام ملاير گفت: 160 ورزشكار از استان هاي مركزي، كرمانشاه، لرستان، ايلام، تهران، البرز، خوزستان و همدان در اين مسابقات حضور داشتند.
مهدي فخار اظهار كرد: اين مسابقات در چهار رده نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و پيشكسوتان و در اوزان مختلف برگزار شد كه شهرستان هاي استان همدان در غالب تيم هاي جداگانه شركت كردند.
وي ادامه داد: در اين دور از رقابت ها قهرمانان و ركورد زنان كشورمان نيز حضور داشتند و بيش از 10 داور قضات اين مسابقات را بر عهده داشتند.
فخار بيان كرد: اين مسابقات به مناسبت گراميداشت ياد و خاطره مرحوم فرهاد شريعتي راد ورزشكار ملايري و از قويترين مردان ايران برگزار شد كه مهرماه امسال بر اثر ايست قلبي دار فاني را وداع گفت.
در پايان اين رقابت ها تيم هاي تويسركان، خرم آباد و ملاير در قسمت تك پرس مقام هاي اول تا سوم و در قسمت ددليفت خرم آباد، ملاير و همدان مقام هاي اول تا سوم را از آن خود كردند.
مسابقات تك پرس و ددليفت جايزه بزرگ غرب كشور 27 آذرماه در سالن شهيد بهشتي استاديوم تختي شهرستان ملاير به مناسبت يادبود شادروان فرهاد شريعتي راد برگزار شد.
ددليفت و تك پرس از زيرمجموعه هاي ورزش بدنسازي و پرورش اندام هستند.
شهرستان ملاير با دارا بودن جمعيتي بالغ بر 300 هزار نفر در 75 كيلومتري شهر همدان واقع شده است.
7528/6993