۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۱۵
کد خبر: 81884746
T T
۰ نفر
ابوطالبی: روحانی مصمم است مثال زدنی ترین انتخابات را در اوج شفافیت برگزار كند

تهران- ایرنا- معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری از عزم راسخ رئیس جمهوری و دولت یازدهم برای برگزاری امیدوارانه ترین، با تدبیرترین و مثال زدنی ترین انتخابات در اوج شفافیت خبر داد.

به گزارش ایرنا، حمید ابوطالبی در صفحه شخصی خود در توئیتر با اشاره به آغاز ثبت نام برای شركت در دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نوشت: انتخابات سال٩٢، ملت ایران را به این باور راسخ رساند كه برای خواست هایشان از طریق صندوق رای سخن بگویند؛ حق الناس خواندن آراء، منشا این امید ملی بود.
ابوطالبی نوشت: رئیس جمهور روحانی و دولت تدبیر و امید با اتكاء به این سخن و كنش حكیمانه، از دل سیاه بی تدبیری و نا امیدی پدید آمد و كارهای بزرگی برای ملت انجام داد.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور با بیان اینكه حق الناس بودن آراء، در شفاف ترین، امیدوارانه ترین، باتدبیرترین و مردم باورترین انتخابات نهفته است، گفت: مردم باید احساس كنند كه آرایشان حق الناس است.
به نوشته ابوطالبی در توئیتر، افتخارات ملت ایران با انتخابات پیوند وثیق خورده است؛ امام میزان را رای ملت می دانست؛ مقام معظم رهبری آن را حق الناس خواند؛ و این دولت حاصل آن است.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری در پایان تاكید كرده است كه اینك آغاز اولین انتخابات این دولت است؛ روحانی مصمم است یكی از امیدوارانه ترین،با تدبیرترین، و مثال زدنی ترین انتخابات را در اوج شفافیت برگزار كند.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه سالجاری برگزار می شود.
سیام(1)**2021**1429