۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۸
کد خبر: 81884695
T T
۰ نفر

كشف بیش از دو تن مواد مخدر در سیستان وبلوچستان

۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۸
کد خبر: 81884695
كشف بیش از دو تن مواد مخدر در سیستان وبلوچستان

زاهدان- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: دو تن و 112 كیلوگرم انواع مواد مخدر در دو عملیات توسط ماموران انتظامی استان كشف شد.

به گزارش روز شنبه مركز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، سرهنگ ابراهیم قربان زاده اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همكاری ماموران انتظامی سیب و سوران از جا به جایی مقادیر متنابهی موادمخدر از نقاط مرزی به مقصد این شهرستان مطلع شدند.
وی ادامه داد: ماموران انتظامی پس از چند هفته اقدامات تخصصی شب گذشته در راه فرعی شهرستان سیب و سوران خودرو تویوتا حامل مواد مخدر متعلق به اعضای این باند را شناسایی كرده و آن را به طور نامحسوس تحت نظر قرار دادند.
وی تصریح كرد: قاچاقچیان مواد مخدر به محض مشاهده ماموران به صورت مسلحانه با آنان درگیر شدند.
وی اضافه كرد: در این درگیری قاچاقچیان قصد فرار به همراه خودرو حامل مواد مخدر را داشتند كه ماموران موفق به دستگیری یكی از آنان به همراه یك قبضه سلاح كلاش شدند.
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: ماموران در این عملیات پلیسی یك تن و 204 كیلوگرم تریاك و 26 كیلوگرم هروئین كشف كردند.
سرهنگ قربانزاده از اجرای یك عملیات موفق پلیسی دیگر در برخورد با باندهای موادمخدر خبر داد و اظهار داشت: در این عملیات شبانه ماموران انتظامی شهرستان مهرستان با داشتن اطلاعات كافی در مسیر ایرافشان، خودروی تویوتا متعلق به یك باند از قاچاقچیان مسلح را شناسایی و در اقدام هماهنگ این خودرو را توقیف كردند.
وی با اشاره به دستگیری یك قاچاقچی سابقه دار در این عملیات گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو 882 كیلوگرم تریاك كشف كردند.
7316/3042/6081/ 6075
۰ نفر