۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۳
کد خبر: 81884644
T T
۰ نفر
مشكل مسكن محرومان با مشاركت خیران و سرمایه گذاری غیردولتی برطرف می شود

خرم آباد- ایرنا- استاندار لرستان گفت: مشكل مسكن محرومان این استان به صورت ویژه در حال پیگیری است و به طور قطع رفع آن با مشاركت خیران و سرمایه گذاری بخش غیردولتی برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند در جلسه مجمع خیران مسكن ساز لرستان افزود: بخش خصوصی و خیران باید دولت را در راستای تامین مسكن محرومان و مستضعفان جامعه یاری دهند.
وی بیان كرد: اعضای انجمن خیران مسكن ساز باید برای انجام این مهم نگاه ویژه داشته باشند و به نحوی عمل كنند كه ارگان های دولتی با آنها همراه شوند.
بازوند ادامه داد: انجمن خیران مسكن ساز استان باید با شهروندان لرستانی كه در خارج از استان سرمایه گذاری كرده اند رایزنی كنند تا با مشاركت آنها در عرصه ساخت و ساز، مشكل تامین مسكن محرومان حل شود.
وی ساخت مسكن برای نیازمندان جامعه را اقدام با ارزشی دانست و تصریح كرد: تلاش در این عرصه امری خدا پسندانه است.
بازوند ادامه داد: رسیدگی به مسكن محرومان و مستضعفان در دستور كار قرار دارد و تلاش می شود هماهنگی های لازم میان دستگاهی برای تسریع در روند حل مشكلات صورت گیرد.
استاندار لرستان تاكید كرد: در این راستا مقرر شده تا با همكاری راه و شهرسازی، بنیاد مسكن انقلاب اسلامی، بهزیستی و بنیاد مستضعفان به هر خانواده دارای دو معلول و یا بیشتر شهری 300 میلیون ریال و به خانواده روستایی 150 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض پرداخت شود.
وی مشاركت در اجرای این تفاهم نامه چهارجانبه تامین مسكن برای خانواده های دارای دو فرزند معلول و بیشتر را یكی از برنامه های انجمن خیرین مسكن ساز لرستان برشمرد.
گفتنی است پیش از این انجمن خیران مسكن ساز لرستان متعهد شده تا پایان سال جاری 200 واحد مسكن به خانواده هایی كه دو فرزند معلول یا بیشتر دارند تحویل دهد.
7269/6001