۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۸
کد خبر: 81883248
T T
۰ نفر
آمارتصادفات منجربه فوت عابرين پياده دربزرگراه آزادگان تهران درمنطقه 21 به صفر رسيد

تهران- ايرنا- معاون حمل و نقل و ترافيك منطقه 21 با اشاره به رفع نقاط تصادف خيز در بزرگراه آزادگان گفت: آمار تصادفات ترافيكي منجر به فوت عابران پياده در اين بزرگراه به صفر رسيده است.

به گزارش روز جمعه ايرنا به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 21 غلامحسين سلماني افزود: با توجه به وجود شهرك هاي اقماري، واحدهاي صنعتي و فضاي تفريحي- ورزشي در دو طرف بزرگراه آزادگان و به منظور دسترسي آسان كاركنان و شهروندان اين منطقه به كاربري هاي ياد شده، در سال هاي اخير شاهد تصادفات منجر به فوت عابرين پياده با خودروهاي عبوري در مسير محدوده منطقه 21 اين بزرگراه بوديم كه در طول چهار ماه گذشته اين آمار به صفر رسيده است.
وي خاطرنشان كرد: علت اصلي تصادفات عابرين پياده در اين محور، عبور عابرين پياده از عرض تندرو و كندرو بزرگراه آزادگان بوده كه با در نظر گرفتن سرعت بالاي خودروهاي عبوري، اين تصادفات اكثرأ منجر به فوت مي شد.
سلماني گفت: معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري منطقه 21 پس از انجام بررسي هاي كارشناسانه تلاش هايي از جمله طرح هاي ترافيكي ويژه اي چون خط سفيد، تأمين روشنايي و نصب دوربين هاي نظارت تصويري و ثبت تخلفات سرعت غير مجاز را انجام داد.
وي احداث پل هاي عابر پياده در فواصل مناسب بزرگراه آزادگان، نصب نرده هاي حفاظ به منظور جلوگيري از تردد عرضي عابران پياده در اين بزرگراه را از ديگر اقدام اين معاونت در راستاي كاهش تصادفات مستقيم وسايل نقليه عبوري با عابران پياده عنوان كرد.
تهرام/9353/1831
۰ نفر