۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۸:۴۵
کد خبر: 81876200
T T
۰ نفر
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان: بازیكنانم انگیزه كافی برای بازی در لیگ را ندارند

مشهد- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: به دلیل اینكه به فینال جام حذفی رسیده ایم بازیكنان تیم من از انگیزه كافی برای بازی در لیگ برخوردار نیستند و این موضوع كمی نگران كننده است.

به گزارش ایرنا، یحیی گل محمدی روز یكشنبه در نشست خبری پیش از بازی در مقابل سیاه جامگان افزود: فردا یك بازی بسیار سخت را در مقابل سیاه جامگان در پیش رو داریم كه امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی را از بازی كسب كنیم.
وی با بیان اینكه هر دو تیم برای برد در این بازی انگیزه های كافی را در اختیار دارند خاطر نشان كرد: تقابل انگیزه ها به این دلیل است كه ما می خواهیم در بالای جدول باقی بمانیم و سیاه جامگان نیز می خواهد از قعر جدول جدا شود و این موضوع باعث به وجود آمدن جذابیت های دو چندان می شود.
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: گرفتن سه امتیاز در مشهد سخت است زیرا سیاه جامگان دارای یك كادر فنی قوی و بازیكنان جوان و با انگیزه ای است.
گل محمدی با اشاره به اینكه در مقابل بازی با پدیده نیز توانستیم از موقعیت های به وجود آمده به بهترین شكل ممكن استفاده كنیم افزود: برای عقب نماندن باید سه امتیاز این بازی را به دست آوریم.
وی شرایط لیگ امسال را بسیار سخت توصیف كرد و گفت: تیم سیاه جامگان در بازی های گذشته خود نتوانسته از موقعیت ها به خوبی استفاده كند و در حوزه خط دفاعی نیز از انسجام كافی برخوردار نیست.
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان اظهار كرد: به نظر می رسد تیم سیاه جامگان در تعطیلات توانسته نقاط ضعف خود را برطرف كند و اكنون در شرایط ایده آل قرار دارد.

* لیست مازاد بعد از نیم فصل مشخص می شود
مربی تیم سیاه جامگان نیز در این نشست خبری گفت: فرهاد كاظمی سرمربی این تیم به دلیل كسالت در این نشست خبری حضور پیدا نكرد.
مرتضی كرمانی مقدم افزود: قول داده ایم كه در بازی های نیم فصل سیاه جامگان متحول شود هرچند در شرایط فعلی دستمان خالی است و باید بسیاری از بازیكنان موجود تغییر كنند.
وی با بیان اینكه باید 12 نفر از بازیكنان تیم تغییر پیدا كنند خاطر نشان كرد: قطعا بعد از تغییرات شرایط تیم متحول می شود و می توانیم شرایط بسیار مناسبی را ایجاد كنیم.
مربی تیم سیاه جامگان گفت: بازی سختی را در مقابل تیم ذوب آهن پیش رو داریم زیرا این تیم بسیار هماهنگ و منسجم در زمین بازی حاضر می شود، بر همین اساس باید با تمام قدرت در این بازی حاضر شویم.
كرمانی مقدم خاطر نشان كرد: لیست مازاد باشگاه سیاه جامگان بعد از بازی مقابل ملوان در انتهای نیم فصل اعلام می شود.
7498/ 6053/1772
۰ نفر