۱۸ آذر ۱۳۹۴، ۲۲:۴۸
کد خبر: 81873084
T T
۰ نفر

مردم تنكابن با شهيد مدافع حرم وداع كردند

۱۸ آذر ۱۳۹۴، ۲۲:۴۸
کد خبر: 81873084
مردم تنكابن با شهيد مدافع حرم وداع كردند

نوشهر – ايرنا – مردم ولايتمدار و شهيد پرور شهرستان تنكابن با سردار شهيد 'محرمعلي مرادخاني' از شهداي مدافع حرم حضرت زينب (س) در سوريه وداع كردند.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، مردم شهيد پرور تنكابن شامگاه چهارشنبه با حضور در مصلي شهيد بهشتي (ره) با پيكر پاك و مطهر اين سردار شهيد كه در راه دفاع از حرم حضرت زينب(س) به شهادت رسيد ، وداع كردند.
در اين مراسم معنوي ، ذاكرين اهل بيت عصمت و طهارت در رثاي خاندان نبي مكرم اسلام به ويژه سيد و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين(ع) به ذكر مصيبت پرداخته و ياد شهيدان دفاع از حرم حضرت زينب(س) را گرامي داشتند.
مردم شهرستان تنكابن در غرب مازندران در اين آيين ضمن قرائت فاتحه و گلباران پيكرمطهر اين شهيد مدافع حرم با اهداف و آرمان هاي والاي شهيدان تجديد ميثاق كردند.
پيكر پاك و مطهر اين شهيد بزرگوار روز پنجشنبه ساعت 9 صبح از مصلي شهيد بهشتي (ره) تشييع و در گلزار شهداي شهر تنكابن به خاك سپرده خواهد شد.
همزمان با 28 صفر پيكر پاك شهيدان 'محرم علي مرادخاني' از شهرستان تنكابن، 'مصطفي شيخ الاسلامي' از شهرستان چالوس، 'روح الله صحرايي' از شهرستان آمل و 'عبدالرحيم فيروزآبادي' از شهرستان نكا كه در درگيري هاي اخير در سوريه به درجه رفيع شهادت نائل آمدند، در اين شهرها تشييع مي شوند.
شهرستان 150 هزار نفري تنكابن در دوران دفاع مقدس 550 شهيد تقديم اسلام و انقلاب كرده است.
/1602/7513/

سرخط اخبار استان‌ها