۱۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۹
کد خبر: 81868811
T T
۰ نفر
استاندار ايلام: دانشجويان با تجهيز به علوم روز خود را براي خدمت به كشور مهيا كنند

ايلام - ايرنا - استاندار ايلام در پيامي به مناسبت 16 آذرماه روز دانشجو گفت: دانشجويان ضمن آگاهي از مسائل و موضوعات روز كشور، خود را با علم و دانش تجهيز و براي خدمت به كشور و ملت بزرگ ايران آماده كنند.

به گزارش ايرنا از روابط عمومي استانداري ايلام، محمدرضا مرواريد اين روز را به دانشجويان و اصحاب علم و انديشه تبريك گفت و اظهار كرد: آرمان گرايي توأم با واقع بيني دانشجويان اين مرز و بوم در طول دوران مبارزات دانشجويي همواره براي كشور عزيز و ملت بزرگوار ايران اسلامي مايه ثمرات و بركات فراواني بوده و رشادت هاي دانشجويان در عرصه مبارزه با استعمار و استبداد، جايگاه فعاليت هاي دانشجويي را در تاريخ معاصر ايران پررنگ كرده است.
وي افزود: بدون شك 16 آذر يادآور تنها يك نمونه و نمادي از پايمردي ها و ايستادگي هاي دانشجويان با بصيرت اين كشور در برابر ظلم و ستم و دست درازي بيگانگان به منافع ملي است.
استاندار ايلام تاكيد كرد: اينك كه كشور عزيزمان ايران با رهنمودهاي مقام معظم رهبري و زمينه سازي دولت تدبير و اميد با شتابي بيش از گذشته در مسير توسعه و پيشرفت قرار گرفته است، بر دانشجويان فهيم و با بصيرت فرض است كه ضمن آگاهي از مسائل و موضوعات روز كشور، خود را با علم و دانش تجهيز و خود را براي خدمت به كشور و ملت بزرگ ايران آماده نمايند.
اينجانب به نوبه خود، روز دانشجو را به همه دانشجويان فكور و اصحاب علم و انديشه كشور به خصوص دانشجويان وارسته استان ايلام تبريك و تهنيت عرض مي نمايم.
استان ايلام از نظر شاخص تعداد دانشجو نسبت به جمعيت، مقام سوم كشور را داراست.
اكنون بيش از 30 هزار نفر از جوانان ايلامي و ديگر مناطق كشور در دانشگاه ها و موسسه هاي آموزش عالي استان به تحصيل اشتغال دارند.
6119/9002