۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۹:۰۷
کد خبر: 81867771
T T
۰ نفر
فرماندار ویژه ری: رسانه های شهرستان ری حامی خدمت به مردم هستند

شهرری ـ ایرنا ـ فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: رسانه های شهرستان ری در حل و پیشبرد مسائل این شهرستان و ارتقای شاخص خدمت رسانی به مردم كمك های زیادی كرده اند.

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز یكشنبه در دیدار با مسوولان برخی رسانه ها در شهرستان ری با بیان اینكه دولت و نظام به همراهی رسانه های دلسوز نیازمند است افزود: توجه به منافع ملی و حقوق مردم همواره باید مدنظر و اصلی اساسی در رویه رسانه ها باشد.
وی افزود: اگر توجه رسانه ها و فعالان سیاسی به منافع ملی باشد و اولویت را به در نظر گرفتن این منافع بدهند در میان مدت و بلندمدت منافع شخصی و گروهی آنان نیز تامین می شود چرا كه منفعت منافع ملی برای همگان است.
جمالی پور با بیان اینكه نقد رسانه ها باید عالمانه و منصفانه باشد افزود: ضرر نقد مغرضانه به عملكرد دولت در واقع ایجاد هزینه برای نظام است چرا كه همه دولت ها رفتنی هستند و آنچه می ماند اصل نظام است كه متعلق به همه مردم است.
وی با اشاره به مشكلات اقتصادی كشور گفت: كلید حل این مشكلات در واقع اصلاح قوانین و مقررات و برخی رویه ها است كه البته دریچه ورود به این اصلاحات و رشد و شكوفایی اقتصادی كشور رفع تحریم ها و آغاز روند اصلاح روابط با جامعه بین الملل است.
جمالی پور گفت: رفع تحریم ها در واقع 30 درصد مشكلات اقتصادی كشور را حل می كند و بقیه مشكلات كشور باید در پرتو اصلاح مقررات و رویه ها و اجرای جدی اصل 44 صورت بگیرد كه عزم جدی دولت تدبیر و امید است.
وی گفت: دولت یازدهم تلاش كرد تا تهدیدات پیرامونی را كم كرده و كشور را بدون وارد شدن به جنگ از ذیل فصل هفتم منشور ملل متحد خارج كند و عادی سازی روابط اقتصادی با دنیا قدم بعدی است.
در ابتدای این دیدار جمعی از مدیران رسانه های شهرستان ری نقطه نظرات و دیدگاه های خود را پیرامون مسائل شهرستان و برخی كاستی ها و مشكلات در زمینه فعالیت رسانه ای طرح كردند.
6139