۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۵:۵۶
کد خبر: 81857394
T T
۰ نفر
فرماندار ورامين: رسيدگي به امور روستائيان در اولويت است

تهران – ايرنا – فرماندار ورامين از مسئولان خواست تا رسيدگي به امور روستائيان را در اولويت برنامه هاي خود قرار دهند.

محسن خوانساري روز شنبه در جلسه مشترك با بخشدار و مسئولان بخش مركزي ورامين گفت: رسيدگي به امور روستائيان و مناطق كمتر توسعه يافته بايد فارغ از شعارزدگي به صورت عملي انجام شود.
وي اظهار كرد: اقدامات عملي در اختصاص اعتبارات مورد نياز براي توسعه مناطق روستايي باعث شده تا بسياري از كاستي هاي اين مناطق برطرف و زمينه براي افزايش سطح خدمت رساني به روستائيان فراهم شود.
خوانساري گفت: از ابتداي سال جاري تاكنون 45 ميليارد ريال اعتبار از محل ماده 23 جرائم رانندگي به عمران و آباداني روستاهاي بخش مركزي و جواد آباد ورامين اختصاص يافته كه اين اعتبار براي بهسازي معابر، آسفالت خيابان ها، جدول گذاري و كف پوش پياده رو هزينه شده است.
وي افزود: علاوه بر اين، دولت با حمايت از تشكل ها و تعاوني هاي روستايي، زمينه ايجاد فرصت هاي شغلي پايدار را در اين مناطق فراهم كرده كه اين مهم در كاهش ميزان مهاجرت روستائيان به مناطق شهري سهم به سزايي داشته است.
فرماندار ورامين افزود: هم اكنون در اكثر روستاهاي شهرستان ورامين طرح هاي هادي روستايي كه نقش مهمي در عمران اين مناطق ايفا مي نمايد اجرايي شده است و زيرساخت هاي لازم از جمله آب، برق، گاز، تلفن و اينترنت در اين مناطق تأمين شده است.
وي گفت: يكي از مهمترين طرح هاي شهرستان ورامين در ارتقاء سطح خدمت رساني به روستائيان، اجراي طرح بازديد مسئولان شهرستان ورامين از روستاهاي شهرستان است كه اين امر موجب تسريع در رشد اين مناطق خواهد شد.
شهرستان ورامين از 50 روستا در بخش مركزي و جواد آباد ورامين برخوردار است كه از اين تعداد 36 روستا شامل 24 روستاي بخش جواد آباد و 12 روستاي بخش مركزي از دهياري برخوردار مي باشند.
تهرام/7254//1348
۰ نفر