۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۳
کد خبر: 81856957
T T
۰ نفر
اجلاس سراسری مدیران حوزه های علمیه خواهران كشور در قم آغاز شد

قم - ایرنا - دوازدهمین اجلاس سراسری مدیران واحدهای آموزشی حوزه های علمیه خواهران كشور روز شنبه با حضور آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید و سید مهدی صادقی استاندارقم در مجتمع یاوران مهدی (عج) قم آغاز به كار كرد.

به گزارش ایرنا، معاون ارتباطات و امور حوزه های حوزه علمیه خواهران كشور در این اجلاس گفت: برنامه امسال با شعار محوری تربیت و تبلیغ، مدار رسالت حوزه برگزار می شود.
حجت الاسلام والمسلمین رسول ابراهیمیان بیان كرد: بستر سازی ارتباط صمیمی، مستمر، هدفمند و تحكیم ارتباط بین مدیران حوزه های علمیه و مسئولان مركزمدیریت و نیز هماهنگی و دسته بندی نظرها و فكرها در ارتباط با اداره مدرسه های علمیه و تربیت طلبه ها از اهداف برگزاری این اجلاس است.
وی همچنین دستیابی به راهكارهای علمی جهت رفع معضل ها و مشكل های پیش روی حوزه های علمیه خواهران و انتقال آخرین تغییرها و خط مشی ستاد مركزی به مدیران استانی را از دیگر هدف های برگزاری اجلاس ذكر كرد.
وی ادامه داد: در این اجلاس سه روزه 9 كمیسیون تخصصی مسائل پیش روی حوزه های علمیه خواهران را بررسی و نتیجه آن را در صحن اجلاس ارائه خواهند كرد.
در دوازدهمین اجلاس سراسری مدیران حوزه های علمیه خواهران كشور، 430 مدیر حوزه های علمیه خواهران حضور دارند و از سخنرانی های كارشناسان و مدیران حوزه علمیه خواهران بهره مند می شوند.
7408/7405 / 1175/