۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۲۰:۵۲
کد خبر: 81845819
T T
۰ نفر
آيت الله نوري همداني: نظارت كافي در اجناس مصرفي مردم در بازار وجود ندارد

قم - ايرنا - آيت الله حسين نوري همداني از مراجع تقليد با تاكيد براينكه نظارت كافي و لازم در اجناس مصرفي مردم در بازار وجود ندارد و هر كسي به دلخواه خود قيمتي را بر روي اجناس مصرفي مي گذارد، افزود: بارها اين موضوع را تذكر داده ايم ولي تا كنون عملي نشده است.

به گزارش ايرنا از مركز خبر حوزه، وي عصر پنجشنبه در ديدار رئيس اتاق بازرگاني كشور با بيان اينكه موضوع اقتصاد از مسائل مهم در زندگي مردم است، افزود: دليل اهميت اين است كه اقتصاد، ارتباط مستقيم با زندگي و معيشت مردم دارد.
اين مرجع تقليد با بيان اينكه امانتداري، فراواني نعمت و امنيت از اصولي است كه جامعه سخت به آن نيازمند است، اظهار دشت: اين سه موضوع را بايد مسئولان خيلي توجه به آن داشته و براي احياء آن تلاش كنند.
آيت الله نوري همداني با تاكيد بر اين كه بايد اقتصاد كشور براي رونق بيشتر به بخش خصوصي واگذار تا رفاه مردم هم تامين شود، گفت: وظيفه دولت، رفع موانع و ايجاد بستر كار و اشتغال است و اين مردم هستند كه بايد ميدان دار اصلي اقتصاد باشند.
وي با تاكيد بر اينكه وي از گراني انتقاد كرد و افزود: بايد مسئولان به فكر اين مساله باشند و جلوي چنين فعاليت هاي گرفته شود.
آيت الله نوري همداني به موضوع سرمايه گذاري اشاره و تاكيد كرد: كسي مخالف واردات و سرمايه گذاري خارجي در كشور نيست؛ ولي بايد دقت كنيم كه نبايد فقط وارد كننده باشيم، بلكه بايد صادر هم بكنيم و در كنار اين موضوع مواظب نفوذ فرهنگي و اقتصادي و سياسي دشمن نيز باشيم. ك/1
1175 /