۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۹:۳۰
کد خبر: 81844917
T T
۰ نفر
استاندار ايلام: زيرساخت‌هاي مهران براي خدمت به زائران اربعين آماده است

ايلام - ايرنا - استاندار ايلام گفت: زيرساخت‌هاي لازم در مهران براي خدمت‌رساني به زوار اربعين آماده است.

به گزارش ايرنا محمدرضا مرواريد در نشست ستاد اربعين استان با حضور وزير كشور در مهران ضمن خيرمقدم به وزير كشور و هيئت همراه اظهار كرد: دستگاه‌هاي دولتي، امكانات و زيرساخت‌هاي لازم را براي تردد هر چه بهتر زوار اربعين حسيني در مهران فراهم كرده‌اند و هم اكنون نيز در حال ارائه خدمات به زوار اباعبداله‌الحسين(ع) هستند.
وي با بيان اينكه شهرداري تهران، سپاه پاسداران، حج و زيارت، مخابرات، راه و شهرسازي، آب و فاضلاب و ساير دستگاه‌هاي خدمات‌رسان با تلاش شبانه روزي در حال ارائه خدمات به زوار اربعين هستند افزود: مشكلات سال گذشته براي شركت زوار عبوري از مرز بين‌المللي مهران در اجتماع بزرگ اربعين، امسال خوشبختانه به صورت نسبي حل شده است.
استاندار ايلام با تقدير از زحمات تمام دستگاه‌هاي خدمات‌رسان در مرز بين‌المللي مهران اضافه كرد: خدمات انجام شده در حوزه راه، آب، مخابرات، افزايش گيت‌هاي ورودي و خروجي و ساير بخش‌ها در مرز مهران در خدمت زوار امام حسين(ع) قرار دارد.
مرواريد ضمن تقدير از زحمات و پيگيري‌هاي نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه ايلام خاطر نشان كرد: تلاش و خدمت‌رساني مردم شريف ايلام و مهران به زوار اربعين حسيني جاي تقدير و سپاس دارد.
6119/6034