۲۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۴:۲۴
کد خبر: 81834501
T T
۰ نفر
هلاكت یك قاچاقچی و كشف 30 كیلوگرم موادمخدر در مرز سیستان

زاهدان - ایرنا - فرمانده هنگ مرزی زابل از كشف و ضبط 30 كیلوگرم مواد مخدر و هلاكت یك قاچاقچی در درگیری مرزداران این هنگ با سوداگران مرگ در شمال سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش روز چهار شنبه مركز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان سرهنگ رضا علی احمدی افزود: مرزداران هنگ مرزی زابل با استفاده ازاقدامات گسترده اطلاعاتی و عملیاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال محموله مواد مخدر به صورت پرتابی از آن سوی مرز به داخل كشور آگاه شده و بلافاصله راه های احتمالی ورود قاچاقچیان را در كنترل خود درآورده و با هوشیاری كامل به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.
وی با اشاره به عزم جدی مرزداران در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر گفت: ماموران با رعایت كلیه جوانب امنیتی و صدور فرمان ایست درصدد دستگیری متهمین برآمدند كه سوداگران مرگ با اقدام هوشمندانه مرزداران، خود را در تنگناه دیدند و به سمت ماموران تیراندازی كرده كه با پاسخ كوبنده آنان مواجه شدند.
فرمانده هنگ مرزی زابل اظهار داشت: ماموران در این عملیات مسلحانه موفق شدند ضمن توقیف یك دستگاه خودروی پراید و به هلاكت رساندن یك نفر قاچاقچی، مقدار 30 كیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاك را كشف و ضبط كنند.
سرهنگ علی احمدی افزود: ورود به حریم امنیتی جمهوری اسلامی ایران هزینه سنگینی برای متجاوزان به دنبال خواهد داشت و مرزداران با اقتدار كامل با هر گونه تخلف و اقدامات غیر قانونی درمرز برخورد و مقابله خواهند كرد.
مركز شهرستان زابل در فاصله تقریبی 210 كیلومتری زاهدان در شمال استان سیستان و بلوچستان قرار دارد و با كشور افغانستان مرز مشترك دارد.
8005