۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۹:۳۷
کد خبر: 81825862
T T
۰ نفر
تداوم جنایت های رژیم صهیونیستی با شهادت یك جوان فلسطینی در الخلیل

تهران- ایرنا- نظامیان رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه یك جوان فلسطینی دیگر را به بهانه زیر گرفتن 2 سرباز این رژیم در منطقه ای در شمال الخلیل به شهادت رساندند.

به نوشته پایگاه خبری فلسطین الیوم، منابع عبری گزارش دادند: نظامیان رژیم صهیونیستی یك جوان فلسطینی را در منطقه الحواور واقع در شمال الخلیل پس از زیر گرفتن 2 سرباز این رژیم به ضرب گلوله به شهادت رساندند.
به گزارش شاهدان عینی، نظامیان رژیم صهیونیستی مانع رسیدن آمبولانس برای انتقال این جوان به بیمارستان شدند كه در نتیجه آن، وی به شهادت رسید.
وزارت بهداشت فلسطین روز چهارشنبه اعلام كرد كه در درگیری نظامیان رژیم صهیونیستی با جوانان فلسطینی در كرانه باختری دستكم 17 نفر در الخلیل و رام الله زخمی شده اند.
همچنین نظامیان صهیونیست بامداد امروز با یورش به محله های قدیمی بیت المقدس و بازرسی منازل مسكونی فلسطینی ها، 13 فلسطینی را بازداشت كردند.
بر اساس این گزارش، در درگیری نظامیان صهیونیست با جوانان فلسطینی در محله سلوان در بیت المقدس، نظامیان صهیونیست از گلوله های پلاستیكی و گاز اشك آور استفاده كردند.
بیانیه وزارت بهداشت فلسطین حاكی است كه شمار فلسطینیان زخمی در درگیری با نظامیان صهیونیست از ابتدای اكتبر (مهر) تا سوم نوامبر(12 آبان) بالغ بر 2 هزار و 368 نفر می بوده كه بر اثر اصابت گلوله، سوختگی، جراحت و یا ضرب وشتم زخمی شده اند.
گروه های مختلف مردمی در جهان اسلام بویژه كشورهای عربی خواهان واكنش مناسب رهبران و سردمداران كشورهایشان به اقدام های رژیم صهیونیستی و دفاع از ملت فلسطین شده اند.
تاكنون دستكم 74 فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست شهید وهزاران نفر دیگر زخمی و دستگیر شده اند.
خاورم**9366**9329**1010
۰ نفر