۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۵:۳۳
کد خبر: 81825514
T T
۰ نفر
توزيع كننده اسكناس تقلبي درچهارمحال وبختياري دستگير شد

شهركرد- ايرنا- فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري گفت: فرد كلاهبرداري كه اقدام به توزيع اسكناس هاي تقلبي بين عشاير و روستاييان شهرستان كوهرنگ كرده بود، دستگير شد.

سردارنورعلي ياري روزچهارشنبه با اعلام اين خبر به خبرنگار ايرنا افزود: درپي دريافت گزارشي مبني بر توزيع گسترده اسكناس هاي تقلبي بين مردم و عشاير شهرستان كوهرنگ مراتب در دستور كار اكيپ ويژه مبارزه با جعل و كلاهبرداري آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.
وي اظهار كرد: ماموران پس از انجام تحقيقات، استفاده از اطلاعات و به كارگيري شگردهاي پليسي عامل توزيع اين اسكناس ها را شناسايي و تحت نظر قرار دادند.
سردار ياري افزود: سرانجام ماموران توانستند در يك عمليات غافلگيرانه متهم را حين توزيع اسكناس هاي جعلي در يكي از روستاهاي عشايري اطراف شهر چلگرد دستگير كنند.
وي، از كشف 55 قطعه انواع ايران چك و اسكناس هاي جعلي 500، 100 و 50 هزار ريالي جمعا به مبلغ 55 ميليون ريال از اين فرد متخلف افزود: متهم پس از تشكيل پرونده به مرجع قضايي معرفي و با صدور قرار تامين مناسب روانه زندان شد.
سردار ياري به شهروندان توصيه كرد: در معامله ها از اعتماد به افراد ناشناس و شياد امتناع كرده و موارد مشكوك را از طريق شماره تلفن يا پيامك 110 به پليس گزارش كنند.
مركز‌ شهرستان كوهرنگ در فاصله 90 كيلومتري مركز چهارمحال و بختياري قرار دارد.
7360/ 6014/1042
۰ نفر