۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۴:۴۵
کد خبر: 81815793
T T
۰ نفر
هواشناسي: تداوم كاهش دما و ادامه بارش ها در گيلان

رشت - ايرنا - سرپرست اداره پيش بيني و هشدار اداره كل هواشناسي گيلان از تداوم كاهش دما و ادامه بارش ها در استان تا اوايل هفته پيش رو خبر داد.

مازيار غلامي عصر چهارشنبه در گفت وگو با ايرنا بيان كرد: نقشه هاي پيش يابي، حاكي از تقويت سامانه سرد و بارش زا در منطقه است كه پيآمد آن، بارش باران و وزش باد (گاهي شديد) ، مه و روند كاهش دما است.
وي ادامه داد: به تدريج با تشديد شرايط از امروز تا يكشنبه هفته آينده، ضمن تداوم بارش ها و كاهش دماي مجدد، در ارتفاعات بارش برف نيز مورد انتظار است.
سرپرست اداره پيش بيني و هشدار اداره كل هواشناسي گيلان ، آسمان امروز گيلان را ابري و مه آلود، در بعضي ساعات بارندگي و وزش باد عنوان و براي فردا (پنجشنبه) آسمان را ابري همراه با بارندگي و وزش باد (گاهي شديد) پيش بيني كرد.
وي بيشينه دماي گيلان در شبانه روز گذشته را مربوط به آستارا با 15 درجه سلسيوس و كمينه دما را مربوط به ماسوله با 9 درجه سلسيوس عنوان كرد.
غلامي گفت: بيشينه و كمينه دماي شهر رشت نيز در شبانه روز گذشته به ترتيب 19 و 14 درجه سلسيوس ثبت شده است.
وي خاطرنشان كرد: بيشترين ميزان بارش باران در گيلان در شبانه روز گذشته ، مربوط به كياشهر با 12 ميليمتر و پس از آن شهرهاي ماسوله با 10 و هشت دهم و جيرنده با 9 و 9 دهم ميليمتر بوده است.
سرپرست اداره پيش بيني و هشدار اداره كل هواشناسي گيلان اضافه كرد: در ايستگاه كشاورزي رشت نيز در شبانه روز گذشته، 9 و پنج دهم ميليمتر بارندگي ثبت شده است.ك/3
7294/2007

سرخط اخبار استان‌ها