۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۸:۴۴
کد خبر: 81813228
T T
۰ نفر
مظلومي: پيروزي بر سپاهان نبايد بازيكنان استقلال را مغرور كند

اصفهان - ايرنا - سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران گفت: پيروزي بر سپاهان نبايد باعث غرور بازيكنان استقلال در آستانه شهرآورد فوتبال اين شهر شود.

به گزارش ايرنا، پرويز مظلومي روز دوشنبه پس از پيروزي سه بر صفر تيمش مقابل سپاهان در نشست خبري اظهار كرد: بازي با سپاهان بسيار زيبا بود و ما بازي را به خوبي شروع كرديم و زود هنگام به گل رسيديم.
وي افزود: بازيكنان ما پس از به ثمر رساندن گل عقب نشيني كردند اما دربين دو نيمه با صحبت هايي كه با بازيكنان داشتم به آنها گوشزد شد كه از روزنه ها استفاده كنيم.
مظلومي با بيان اينكه استقلال در ضد حملات موقعيت هاي ديگري نيز خلق كرد گفت: اين شكست چيزي از شايستگي هاي سپاهان كم نمي كند.
وي با ابراز ناراحتي از رفتار برخي از هواداران سپاهان كه به حسين فركي اعتراض كردند و برضد وي شعار دادند، گفت: اندك هواداران نبايد اين كار را انجام دهند اين موضوع نبايد به صورت بدعت درآيد و يك سر مربي روزهاي خوب وروزهاي بد دارد.
وي اضافه كرد: اين اقدام نادرست هواداران سپاهان شيريني پيروزي برابر سپاهان را از سرما پراند .
وي با اشاره به شهرآورد فوتبال تهران كه روز جمعه بين استقلال و پرسپوليس برگزار خواهد شد، گفت: برتري سه بر صفر برابر سپاهان باعث مي شود بازيكنان با روحيه بهتري برابر حريف ديرينه به ميدان روند اما اين موضوع نبايد باعث غرور بازيكنان شود.
مظلومي با بيان اينكه در جلسه قبل از بازي به بازيكنان گفته شد احتياط را كنار بگذرند خاطرنشان كرد: اگر احتياط مي كرديم بازي را مي باختيم.
وي در پاسخ به سئوالي در باره اينكه آينده سپاهان را چطور پيش بيني مي كنيد گفت: سپاهان تيم خوبي است و بايد ازلحاظ رواني روي بازيكنان كار كند و همچنين با حمايت هواداران بايد به فركي فرصت بيشتري بدهند.
وي اضافه كرد: در اين بازي سعي كرديم از جوان ها بيشترين استفاده را ببريم تا ضمن محك خوردن براي هفته آينده برابر پرسپوليس نيز آماده شوند كه براي مثال فرشيد اسماعيلي به خوبي بازي كرد و توانست گل نخست را نيز به ثمر برساند.
وي همچنين پيرامون حواشي مربوط به كراكر جاسم گفت: من شخصا او را مهار مي كنم و خوشبختانه مشكلات او كمتر شده است.
مظلومي ادامه داد: استقلال يك تيم 25 نفره متشكل از بازيكنان جوان و با تجربه است و ما سعي مي كنيم به تناوب از همه بازيكنان استفاده كنيم.
وي اضافه كرد: اين كار باعث مي شود از فشار بر روي بازيكنان كاسته شده و به همه نيز بازي برسد.
تيم فوتبال استقلال تهران عصر دوشنبه در آغاز هفته دهم ليگ برتر با نتيجه سه بر صفر مقابل سپاهان اصفهان در ورزشگاه فولاد شهر به برتري رسيد.
6020/8114/ 2093 /1596
۰ نفر