۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۴:۲۸
کد خبر: 81812872
T T
۰ نفر
رييس سازمان ليگ: توهيني توسط تماشاگران واليبال اروميه به كسي نشده است

اروميه– ايرنا– رييس سازمان ليگ فدراسيون واليبال كشور گفت: هواداران اروميه اي هيچ گونه توهيني بر خلاف شئون ورزشي در ديدار تيم شهرداري اروميه و بانك سرمايه انجام نداده اند.

منوچهر پورحسن روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ايرنا افزود: بر اساس گزارش رسيده از سوي ناظران ديدار هفته گذشته تيم هاي شهرداري اروميه و بانك سرمايه، هيچ توهيني از سوي تماشاگران به بازيكنان سرمايه صورت نگرفته است.
وي اظهار كرد: سردادن شعار 'محمودي بي غيرت' و 'موسوي عقده اي' توهين يا فحاشي نيست و در واقع اين شعارها نوعي اعتراض تماشاگر به نحوه عملكرد بازيكنان محسوب مي شود.
پورحسن بيان كرد: البته تصميم بر اين است كه امسال به طور قطع از بروز وقايع ناگوار در سالن هاي مسابقه جلوگيري شود و از تماشاگران مي خواهيم از سر دادن چنين شعارهايي كه موجب دلخوري بازيكنان مي شود، خودداري كنند.
وي در خصوص دلخوري هواداران اروميه اي از شخص رييس فدراسيون كه پس از رفتن سعيد معروف به تيم زنيت كازان آغاز شده است، گفت: انتقال معروف در نيم فصل سال گذشته از اروميه به روسيه با موافقت مدير عامل باشگاه و خود بازيكن انجام شده و هيچ شخصي در اين امر دخيل نبوده است.
پورحسن ادامه داد: داورزني رييس فدراسيون واليبال فقط بر اين مساله اعتقاد داشت كه رفتن معروف به روسيه و حضور اين بازيكن در ليگ حرفه اي اروپا به نفع واليبال كشور است ولي اين امر دليل بر پافشاري يا انتقال اجباري معروف به روسيه نمي شود.
به گزارش ايرنا، در هفته نخست رقابتهاي ليگ برتر واليبال كشور چهارشنبه هفته گذشته دو تيم شهرداري اروميه و بانك سرمايه به مصاف هم رفتند كه اين ديدار به نتيجه 3 بر يك به نفع اروميه به پايان رسيد.
سه روز پس از پايان اين ديدار برخي خبرنگاران تهران و سايت هاي خبري پايتخت با وجود اينكه در سالن هم حضور نداشتند، اقدام به انتشار اخباري مبني بر توهين و فحاشي از سوي تماشاگران اروميه اي به بازيكنان بانك سرمايه كردند كه اين امر به هيچ وجه مورد پذيرش مسوولان، مردم و اصحاب رسانه استان آذربايجان غربي و شهر اروميه قرار نگرفت.
محمود حداد ناظر ديدار شهرداري اروميه و بانك سرمايه نيز عقيده دارد كه توهين توسط تماشاگران اروميه اي به بازيكنان بانك سرمايه انجام نشده و به همين علت اين مسابقه را قطع نكرده و بازي با روال عادي و به نفع اروميه به پايان رسيد.ك3
7126/1905