۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۴۲
کد خبر: 81812547
T T
۰ نفر
نتانياهو: فلسطيني ها عامل انقراض نسل دايناسورها هستند

تهران-ايرنا-نخست وزير رژيم صهيونيستي كه با گسترش انتفاضه سوم لحظات دشواري دارد در اظهارات خنده داري گفت كه فلسطيني ها عامل انقراض نسل دايناسورها هستند.

به گزارش 'فلسطين اليوم'، ' بنيامين نتانياهو' در مصاحبه با شبكه 'سي ان ان' در پاسخ به سوالي در خصوص اظهاراتش مبني بر متهم كردن 'حاج امين الحسيني' به دست داشتن در هلوكاست اظهار داشت: اين اولين باري نيست كه آنها درصدد انقراض نسل و نابودي يك گروه بر مي آيند. دايناسورها را هم فلسطيني ها منقرض كرده اند.
حاج امين الحسيني از سال 1921 تا 1937 مفتي اعظم بيت المقدس بود و از نخستين رهبران جنبش فلسطينيان بر ضد سلطه انگليس و صهيونيسم در قرن چهاردهم هجري/ بيستم ميلادي به شمار مي رود. وي در سفر به برلين در سال 1941در آغاز جنگ جهاني دوم با آدولف هيتلر دربارهٔ حل مسألهٔ يهوديان خاورميانه و مقابله با صهيونيسم و خاتمه دادن به مشكل يهوديان گفتگو كرد.
نتانياهو در اظهارات مضحك خود افزود: هلوكاست نازي ها، نسل كشي ارامنه، جنايت روآندا و حتي انقراض نسل دايناسورها و هر حادثه ديگري كه در جريان آن يك مجموعه در معرض خطر نابودي قرار گيرد، مطمئن باشيد كه فلسطيني ها در آن دست دارند!
نتانياهو اخيرا در ديدار با آنگلا مركل 'آدولف هيتلر' را از هلوكاست يهوديان تبرئه كرده و حاج امين الحسيني را به دست داشتن در اين حادثه متهم كرده بود.
مخالفان داخل رژيم صهيونيستي نيز به شدت از اين اظهارات نتانياهو انتقاد كردند.
خاورم*1049**6002**1566