۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۱۱
کد خبر: 81812382
T T
۰ نفر
چهار هزار مترمربع از بستر رودخانه جاجرود در شهرستان پرديس رفع تصرف شد

تهران - ايرنا - مدير امور منابع آب تهران بزرگ گفت: با تخريب يك رستوران غيرمجاز در بستر رودخانه جاجرود بيش از چهار هزار مترمربع از بستر اين رودخانه آزادسازي شد.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا ، وحيد مرادي نسب در جريان تخريب يك باب مجتمع رستوراني در بخش جاجرود شهرستان پرديس، افزود: با اخذ دستور قضايي و با حضور دادستان و نيروي انتظامي شهرستان پرديس، يك باب مجتمع رستوراني معروف به
'ريورسايد' كه به صورت غيرمجاز در بستر رودخانه جاجرود ساخته شده بود، تخريب شد.
وي با تاكيد بر اينكه حفاظت و حراست از مجاري آب هاي سطحي از اهميت ويژه اي براي شركت آب منطقه اي تهران برخوردار است، اظهار داشت: اين نهاد به عنوان متولي مسائل آبي در حوزه عملكرد خود با هرگونه تخلف در زمينه آب هاي سطحي و زيرزميني برخورد جدي و قانوني خواهد كرد.
مرادي نسب يادآور شد: اين ساخت و ساز غيرمجاز شامل محوطه سازي، جدول كشي، كف سازي و خاكريزي، ديواركشي، محصور كردن، ايجاد تاسيسات، احداث حوضچه و استخر، آلاچيق و سالن پذيرايي شيشه اي بوده كه به صورت غيرمجاز در بستر رودخانه ساخته شده بود و به طور كامل و با حجم نخاله اي در حدود دو هزار مترمكعب تخريب شد.
وي در پايان تاكيد كرد: در آينده نزديك و در راستاي اجراي قانون توزيع عادلانه آب و حفاظت از آب هاي سطحي حوزه عملكرد تعداد پنج دستور قضايي ديگر براي اجرا در دستور كار قرار خواهد گرفت.
تهرام 1625
۰ نفر