۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۳:۳۳
کد خبر: 81811520
T T
۰ نفر

جودو جوانان جهان/ هر سه نماينده ايران حذف شدند

۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۳:۳۳
کد خبر: 81811520
جودو جوانان جهان/ هر سه نماينده ايران حذف شدند

تهران - ايرنا - سه جودوكار ايران در وزنهاي منهاي 81 و منهاي 90 كيلوگرم امروز (يكشنبه) در روز سوم رقابتهاي جوانان جهان در امارات با شكست برابر حريفان از گردونه رقابتها حذف شدند.

به گزارش ايرنا از فدراسيون جودو و كوراش، ايمان نيك اقبال در وزن منهاي ٨١ كيلوگرم كه در اولين ديدار الچير لبناني را با امتياز وازاري شكست داده بود، دور دوم مقابل فرانك دي ويت از هلند با ضربه فني بازنده و از دور مسابقات حذف شد.
اين جودوكار هلندي (نفر 45 رنگينگ بزرگسالان جهان) دو مدال برنز رقابتهاي گراند اسلم پاريس و زاگرب در دو ماه گذشته، مدال طلاي اروپا و نقره نوجوانان را در كارنامه دارد.
در وزن منهاي ٩٠ كيلوگرم حميدرضا ملك زاده قهرمان نوجوانان آسيا نيز دور نخست جك هاتون از آمريكا را شكست داد. وي در مبارزه بعدي به مصاف ايگولينكوف نايب قهرمان دوره قبل و قهرمان نوجوانان جهان با ضربه فني شكست خورد و از جدول مسابقات خارج شد.
حامد رشيدي ديگر نماينده ايران در وزن منهاي 90 كيلوگرم در دور نخست استراحت كرد . اين جودو كار در دور دوم و در ثانيه پاياني هوم برتو از برزيل را با ضربه فني شكست داد.
وي در دور سوم و در دومين مبارزه خود مقابل بكا نفر سوم رنكينگ بزرگسالان جهان از گرجستان ضربه فني شد و از گردونه رقابتها كنار رفت.
رقابتهاي جودو قهرماني جوانان روز جمعه ( اول آبان ماه ) با حضور ٥٦٠ جودوكار از ٨٢ كشور به ميزباني امارات متحده عربي و در شهر ابوظبي آغاز شد . اين مسابقات تا روز سه شنبه (پنجم آبان ماه) ادامه دارد.
ورزشي**1067**1581