۲ آبان ۱۳۹۴، ۱۷:۲۶
کد خبر: 81810839
T T
۰ نفر
استاندار مازندران : حماسه بزرگ عاشورا بزرگترين درس براي زندگي ماست

ساري - ايرنا - استاندار مازندران گفت : حماسه بزرگ عاشورا بزرگترين درس براي زندگي ماست

ربيع فلاح جلودار در حاشيه برگزاري نماز ظهر عاشورا در ساري در گفت و گو با خبرنگاران افزود : امام حسين ( ع ) و ياران باوفايش از جان و مال خود گذشتند تا درس آزادي و آزادگي را به جهانيان بياموزند.
استاندار مازندران با اشاره به اينكه عاشوراي حسيني به ما آموخت كه يار مظلوم و دشمن ظالم باشيم از ابراز ارادات خالصانه مردم شريف مازندران در پاسداشت حماسه تاسوعا و عاشوراي حسيني تقدير و تشكر نمود و گفت : از مردم علوي و عاشق اهل بيت(ع) مازندران ممنونم كه مجلس عزاي اباعبدالله الحسين را با شكوه برگزار كردند.
وي گفت : در اين عزاداري ها و دسته روي ها ضمن اينكه مظلوميت خاندان بزرگ عصمت و طهارت را فرياد مي زنيم مهم است كه فرهنگ حياتبخش و نجاتبخش عاشورا را ترويج دهيم و جامعه خود را در برابر دشمنان بيمه نمائيم .
فلاح تاكيد كرد: همه بايد تلاش كنيم تا سبك زندگي حسيني در زندگي ما ساري و جاري شود و در تار و پود اعمال ما تجلي حقيقي داشته باشد.
وي تصريح كرد : هدف اصلي قيام امام حسين (ع) اقامه امر به معروف و نهي از منكر بود و ما كه عشق و ارادت خود را به ساحت مقدس آن امام عزيز اعلام مي كنيم در زمينه ترويج فرهنگ نماز و امر به معروف و نهي از منكر نيز بايد پيشتاز باشيم.
6097