۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۴:۰۴
کد خبر: 81803946
T T
۰ نفر
معاون نيروي زميني سپاه:به بركت خون شهدا  امنيت پايدار در كشور حاكم است

اهواز - ايرنا - معاون هماهنگ كننده نيروي زميني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: به بركت خون شهدا و ايستادگي در مقابل نيروهاي تكفيري ، شاهد امنيت پايدار در كشور هستيم.

سردار ابوالقاسم فروتن روز يكشنبه در حاشيه آئين تشييع پيكر مطهر سرداران شهيد مدافع حرم فرشاد حسوني زاده و حميد مختاربند در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار ايرنا در اهواز افزود: با حضور و اشراف نيروهاي مقتدر انتظامي و نظامي در داخل كشور و خارج از مرزها و مقابله با گروه هاي تكفيري ، امنيت پايدار در كشور در بالاترين سطح قرار دارد.
وي با انتقاد از نوع برخورد برخي كشورهاي منطقه در مقابل حوادثي كه در عراق و سوريه شكل گرفته است اظهار كرد: برخي كشورهاي منطقه از عمق فاجعه كمتر آگاهي دارند و بازيچه استكبار شده اند .خطري كه در سوريه است در ديگر كشورهاي جهان هم حادث خواهد شد بنابراين بهترين شيوه براي مقابله با داعش و گروه هاي تكفيري روشنگري است.
سردار فروتن گفت: بهترين راه روشنگري و شناخت ماهيت اين افراد است كه انسانيت را نمي شناسند و اگر مي شناختند چنين اتفاق هايي رخ نمي داد.
پيكرهاي مطهر سرداران شهيد مدافع حرم حضرت زينب(س) فرشاد حسوني زاده و حميد مختاربند' روز يكشنبه با حضور نمايندگان خوزستان در مجلس خبرگان رهبري ، سردار ابوالقاسم فروتن معاون هماهنگ كننده نيروي زميني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ، خانواده هاي شهدا ، جانبازان و ايثارگران ، مردم متدين و شهيدپرور اهواز و ديگر شهرهاي خوزستان و جمعي از سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در خوزستان از مقابل حسينيه عاشقان ثارالله اهواز تا چهار راه سلمان فارسي اين شهر تشييع شدند.
سردار حميد مختاربند مسئول سابق ستاد تيپ يكم حضرت حجت اهواز و سردار فرشاد حسوني زاده فرمانده پيشين تيپ صابرين، دوشنبه گذشته در دفاع از حرم عقيله بني هاشم و در درگيري با گروه هاي تروريستي و تكفيري به فيض شهادت نائل شدند.
از استان خوزستان تاكنون 15 نفر در سوريه و عراق در دفاع از حرم اهل البيت (ع) به شهادت رسيده اند.
6084/6065