۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۷:۲۱
کد خبر: 81800691
T T
۰ نفر

امام جمعه شهركرد: ماه محرم، عامل حیات اسلام است

۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۷:۲۱
کد خبر: 81800691
امام جمعه شهركرد: ماه محرم، عامل حیات اسلام است

شهركرد – ایرنا – نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد گفت: ماه محرم، عامل اصلی تنفس، حیات و زنده شدن اسلام است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نكونام، روز پنجشنبه در گردهمایی مسوولان هیات های مذهبی و مداحان شهرستان شهركرد، اظهار داشت: بیان و یادآوری پیام‌ها و رشادت‌های امام حسین علیه السلام، باعث حیات بخشیدن دوباره به اسلام می‌شود.
وی تأكید كرد: دشمنان اسلام همواره به دنبال آن هستند كه فضا را برای اسلام تنگ و عرصه را محدود كنند.
امام جمعه شهركرد تصریح كرد: دشمنان در عصر حاصر از طریق اطلاع رسانی و فضاهای مجازی، با انواع تكنیك‌ها برای جلوگیری از رشد اسلام فعالیت می‌كنند اما با فرارسیدن ماه محرم، تلاش‌های آنان بی‌ثمر و بی‌اثر می‌شود.
حجت الاسلام نكونام بیان داشت: آشنایی با سیره اخلاقی، عبادی و سیاسی امام حسین علیه السلام و حركت در مسیر آن، از اسیر شدن در دام شیطان جلوگیری می‌كند.
وی اضافه كرد: تمامی وجود امام حسین علیه السلام عشق به خداوند و ایثار در مسیر حضرت حق تعالی بوده و فعالان این حوزه نیز باید محو خداوند شوند.
حجت الاسلام نكونام عنوان داشت: امروز قیام امام حسین علیه السلام با یك خطر جدی بنام استحاله مواجه شده و كنار آمدن با عربستان، باعث حاكم شدن اسلام عربستانی، آمریكایی و داعشی می‌شود.
امام جمعه شهركرد یادآور شد: اگر در آن دوران هم امام حسین علیه السلام كوتاه می‌آمد، چیزی بنام اسلام اموی رشد می‌یافت.
وی یادآورشد: نهضت ما نیز برگرفته از نهضت امام حسین علیه السلام و برخاسته از قیام كربلاست.
به گزارش ایرنا، در گردهمایی مسوولان هیات های مذهبی و مداحان شهرستان شهركرد، استاندار چهارمحال و بختیاری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار شهرستان شهركرد و جمعی از مسوولان محلی حضور داشتند.
شهرستان شهركرد 370 هیئت مذهبی فعال دارد.
7362/ 6014/