۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۸
کد خبر: 81800272
T T
۰ نفر
اجراي برجام روزنه هاي اميد براي رونق اقتصادي كشور را نمايان مي كند

همدان - ايرنا - معاون سياسي و امنيتي استاندار همدان گفت: اجرايي شدن برجام و پيگيري آن روزنه هاي اميد براي رونق اقتصادي كشور را نمايان تر مي كند.

محمد ابراهيم الهي تبار روز پنجشنبه در نشست هماهنگي همايش بين المللي مير سيد علي همداني افزود: با حمايتهاي رهبر معظم انقلاب و پيگيري دولتمردان برجام به سرانجام مي رسد.
وي با بيان اينكه كليات طرح برجام با نحوه مديريت رئيس مجلس و نمايندگان به تصويب رسيد و جزئيات آن در داخل با آراي بالا تري راي آورد اضافه كرد: مجموعه نظام نسبت به تصميم گرفته شده مصمم هستند.
وي ادامه داد: مسئولان ايران با اين ديپلماسي قوي توانسته است در مذاكرات از منافع ملي و حقانيت نظام جمهوري اسلامي ايران دفاع كند.
معاون استاندار همدان گفت: در اين توافق 85 درصد از مردم رضايتمندي خود را مذاكرات هسته اي اعلام كردند و در سفري كه رئيس جمهوري به استان همدان داشت مردم به دنبال آقاي ظريف مي گشتند و اين بيانگر علاقمندي مردم به اين قضايا است.
الهي تبار ادامه داد: برخي كه مخالف برجام بودند مطرح مي كردند كه مسائل نظامي كشور محدود مي شود اما با تمام قدرت آزمايش موشك انجام شد و دغدغه افراد مخالف نشان دهند چيز ديگري است.
وي افزود: نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به حق ايستادند و پيگيري كردند و راي دادند و شوراي نگهبان نيز با اكثريت قاطع بر طرح برجام راي مثبت دادند.

* مردم همدان حضور موثري در برنامه هاي هنري و فرهنگي دارند
معاون سياسي و امنيتي استاندار همدان گفت: مردم اين استان حضور موثر و خوبي در برنامه هاي هنري و فرهنگي و آيين هاي مختلف دارند.
الهي تبار با تقدير از حضور پرشور و گسترده مردم در آئين تجليل و تشييع سردار شهيد همداني گفت: تجليل از اين شخصيت انقلابي و مبارز توسط مردم ستودني بود و مردم حماسه بزرگ رقم زدند و رهبر معظم انقلاب نيز اعلام كردند كه همدان همه آمده بودند.
وي در مورد برگزاري همايش مير سيد علي همداني نيز گفت: اين همايش ملي و بين المللي دارد و براي اينكه اين همايش به نحو مطلوب برگزار شود بايد شخصيت تراز اول از سخنرانان آن باشد.
وي از مسئولان دستگاههاي اجرايي خواست براي برگزاري مطلوب اين همايش با همكاري و هماهنگي لازم همه تلاش خود را به كار گيرند.
طرح برجام در روزهاي اخير توسط مجلس شوراي اسلامي و شوراي نگهبان تصويب شد.
همايش مير سيد علي همداني 20 و 21 آبان ماه سال جاري در همدان برگزار مي شود.
2087/6993