۲۰ مهر ۱۳۹۴، ۲۰:۲۳
کد خبر: 81796616
T T
۰ نفر
معاون استاندار گلستان: انتظار از ايرنا بيش از توان اين سازمان است

گرگان - ايرنا - معاون پشتيباني و توسعه منابع انساني استاندار گلستان گفت: انتظار مخاطبان «ايرنا» از آن بسيار زياد و بيش از توان اين رسانه رسمي نظام جمهوري اسلامي است.

محمود ربيعي روز دوشنبه با حضور در خبرگزاري جمهوري اسلامي مركز گلستان اظهار كرد: ايرنا به سبب پيشينه، تجربه و قدمتي كه دارد برند خوش فُرم، زيبا و قابل اعتمادي است به همين دليل انتظار مردم و مسوولان بويژه مخاطبان خاص از آن بالا است با اين وجود عملكرد خوب آن بر همگان روشن است.
وي بيان داشت: نبايد از ايرنا انتظار داشت كه در رويكرد خبري و انعكاس مسائل و موضوعات فقط به تقدير و تجليل بسنده كند بلكه بايد خبرنگاران اين رسانه كه از تجربه لازم نيز برخوردارند با گزارش و تحليل هاي مناسب به دستگاه هاي مختلف اداري خط دهي داشته باشند.
وي ابراز داشت: خبرگزاري جمهوري اسلامي همان طور كه نقش كليدي در دفاع از دولت و حاكميت دارد، بهتر است با تحليل هاي قوي، دقيق و واقع بينانه بيش از اين نقش آفريني كرده و در توسعه كشور و مديريت كلان و محلي تاثيرگذاري عميق تري داشته باشد.
معاون استاندار گلستان ادامه داد: در شرايطي كه برخي رسانه هاي نوظهور با بازي كردن نقش اپوزيسيون در پي چالش و ايجاد التهاب در جامعه هستند نقش رسانه هاي ريشه دار، قديمي و حرفه اي حائز اهميت بيشتري است.
ربيعي با بيان اينكه نيازمند هم افزايي خبري و توجه به ارزش افزوه در خبر هستيم، خاطرنشان كرد: بويژه از ايرنا به عنوان رسانه قديمي و حرفه اي انتظار مي رود در ايفاي نقش و رسالت خود تلاش بيشتري به خرج دهد.
رييس خبرگزاري جمهوري اسلامي مركز گلستان نيز با ارايه گزارشي از وضعيت اين مركز در حوزه سخت افزاري و نرم افزاري اشاره كوتاهي به برنامه ها و راهبرد خبري سازمان متبوع خود به طور عام در كشور و خاص در گلستان كرد.
6204/6203 /1596
۰ نفر