۲۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۸:۲۴
کد خبر: 81796434
T T
۰ نفر
سخنرانان مجالس محرم و صفر، آسيب هاي فرهنگي را براي مردم تبيين كنند

شيراز- ايرنا- جانشين قرارگاه امر به معروف و نهي از منكر سپاه فجر فارس گفت: سخنرانان، مبلغان ديني و مذهبي بايد در مجالس عزاداري ايام محرم و صفر، آسيب ها و تهديدهاي فرهنگي و خطرهاي نفوذ دشمن را براي مردم تبيين كنند.

به گزارش ايرنا سرهنگ ابراهيم بياني، روز دوشنبه در همايش پرچمداران عاشورايي در شيراز اظهار داشت: روحانيان، مبلغان ديني و هيات هاي مذهبي بايد در مجالس عزاداري ويژه اين ايام بر معرفت و آگاهي شركنندگان و غناي فرهنگي و معنوي اين مجالس بيفزايند.
بياني با بيان اينكه انقلاب اسلامي در دهه چهارم رويش هاي فراواني داشته است، گفت: موفقيت هايي كه ظرف اين مدت حاصل شده، مرهون تلاش روحانيان و فرهنگوران جامعه است.
وي ادامه داد:هم اينك 33 هزار شبكه ماهواره اي در دنيا فعال است كه از اين تعداد 17 هزار و 800 شبكه در فضاي جمهوري اسلامي ايران فعال و بيش از سه هزار شبكه ماهواره اي بر روي آنتن هاي معمولي در كشور ما قابل دريافت است.
جانشين قرارگاه امر به معروف و نهي از منكر سپاه فجر فارس اضافه كرد: يكي از اهداف اين شبكه ها، ايجاد تغيير در باورها و انديشه مردم ما با هدف حذف حمايت هاي مردمي از نظام مقدس جمهوري اسلامي است.
بياني ادامه داد: كشور مابه لحاظ امنيت در منطقه در وضعيت بسيار مناسبي است و اين به دليل هوشياري و تدابير رهبر معظم انقلاب، حضور مردم در صحنه و توان دفاعي و آمادگي بالاي نيروهاي مسلح از جمله سپاه و بسيج است.
وي بيان داشت: امروز سپاه وبسيج مقتدرما درجاي جاي ايران اسلامي در صحنه حضور دارند و از انقلاي اسلامي پاسداري مي كنند.
3002 /6118