۲۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۳:۴۱
کد خبر: 81795904
T T
۰ نفر
توقيف يك دستگاه خودرو با 47 ميليون ريال خلافي در مياندوآب

مهاباد - ايرنا - فرمانده پليس راه مياندوآب از توقيف يك دستگاه خودروي پژو پارس با خلافي 47 ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد.

سرگرد پرويز شكري روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ايرنا افزود: ماموران پليس راه اين شهرستان در حين گشت زني در سطح حوزه استحفاظي، يك دستگاه خودروي پژو پارس را به علت ارتكاب تخلفات رانندگي متوقف كردند.
وي اضافه كرد: با انجام استعلام ، مشخص شد، اين خودرو داراي 47 ميليون ريال خلافي پرداخت نشده است كه با روشن شدن اين امر خودرو توقيف و روانه پاركينگ شد.
سرگرد شكري با بيان اينكه بر اساس قانون اين خودرو جهت سير مراحل قانوني به پاركينگ انتقال داده شدند، افزود: برابر ماده 8 قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي از تردد خودروهاي متخلف با خلافي بيش از 10 ميليون ريال جلوگيري و اين خودروها در صورت مشاهده توقيف مي شوند.
وي از رانندگان خواست با احترام به قوانين راهنمايي و رانندگي و توجه به توصيه هاي پليس، زندگي شيرين خود را با تلخي به پايان نرسانند.
فرمانده پليس راه مياندوآب با اشاره به نقش مردم در تامين و برقراري نظم و امنيت از شهروندان خواست براي اجراي هرچه بهتر طرح ها با پليس همكاري بيشتري داشته باشند و هرگونه موارد مشكوك را گزارش كنند.
آذربايجان غربي داراي بيش از 900 كيلومتر راه اصلي، سه هزار كيلومتر راه فرعي و هفت هزار و 500 كيلومتر راه روستايي است.
6185/2093 / 1539
۰ نفر