۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۵:۴۳
کد خبر: 81791858
T T
۰ نفر
امام جمعه ايلام: روياي نفوذ آمريكا به ايران هرگز تعبير نمي شود

ايلام – ايرنا – نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام گفت: روياي نفوذ آمريكا به كشور ايران اسلامي و كسب اطلاعات از مراكز مختلف كشور، هرگز تعبير نخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمين محمدنقي لطفي در خطبه هاي نماز جمعه شهر ايلام بيان كرد: آمريكا دشمن ايران اسلامي بوده و درصدد براندازي نظام مقدس جمهوري اسلامي است و با تدابير مقام معظم رهبري هيچگاه نفوذي در ميهن اسلامي ايران نخواهد داشت.
وي موفقيت هاي ايران در عرصه هاي مختلف و خنثي شدن بحران ها و بازدارندگي در برابر تهديدهاي مكرر نظام سلطه و تن دادن آنها به مذاكرات هسته اي را مرهون اقتدار، شجاعت و صلابت مقام ولايت در نظام مقدس اسلامي و پشتيباني ملت فهيم ايران عنوان كرد.
خطيب جمعه ايلام اظهار كرد: ولي فقيه و رهبري مقتدر و شجاع در نظام مقدس اسلامي، مانع تحقق اهداف دشمنان و نفوذشان به ايران شده است.
وي با يادآوري فرمايش امام راحل مبني بر اينكه پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا به كشورتان آسيبي نرسد، افزود: دشمن مهمترين سد راه خود براي ضربه زدن به ايران را ولايت فقيه مي داند.
وي با اشاره به توطئه هاي مختلف دشمنان از ابتداي تشكيل انقلاب تاكنون گفت: در اين مدت تبليغات گسترده اي عليه جايگاه ولايت فقيه صورت گرفته كه از جمله آنها فتنه بني صدر، سيد مهدي هاشمي و فتنه سالهاي 78 و 88 بوده كه تمامي انها متوجه ولايت فقيه به عنوان سكاندار انقلاب اسلامي است.
امام جمعه ايلام ادامه داد: عده‌اي از سياسيون در صدد هموار كردن زمينه براي مذاكره در ابعاد مختلف با رژيم آمريكا پس از توافق هسته اي بوده و با تحليل هاي غلط تلاش مي كنند از رژيم آمريكا چهره اي خيرخواه و صلح طلب در فضاي جامعه ترسيم كنند.
وي گفت: مقامات آمريكايي پس از ناكامي در تحميل تحريم هاي سخت و تهديد هاي مكرر نظامي، براي به زانو در آوردن نظام اسلامي به نفوذ در عرصه هاي فرهنگي، سياسي، اقتصادي و امنيتي در دوران پس از توافق هسته اي و اجراي برجام اميد بسته اند.
وي در خصوص فاجعه منا و بي كفايتي رژيم آل سعود اظهار كرد: بيانات كوبنده رهبري در پي اين حادثه در واقع حاكمان ساير كشورهاي مسلمان را كه در اين فاجعه قرباني داشتند با جرات كرد تا مقابل اين جنايت هولناك ابراز انتقاد كنند.
خطيب جمعه ايلام در بخش ديگري از سخنانش از انتشار اخبار در خصوص تردد زايران اربعين بدون گذرنامه و ويزا به عراق در برخي سايت هاي خبري از قول وي انتقاد كرد و گفت: اينجانب با تكذيب اين خبر اعلام مي كنم تردد زايران در ايام اربعين حسيني از مرز مهران تنها با داشتن گذرنامه و ويزا امكان پذير است.
وي با يادآوري 22 مهرماه و روز استاندارد بر لزوم كيفيت بخشي به كالاها در كشور تاكيد كرد و گفت: بايد با توليد كالاهاي استاندارد در زمينه هاي مختلف زمنيه رفاه و آسايش بيش از پيش مردم فراهم شود.
وي گفت: در اين زمنيه بايد نظارت كافي و لازم وجود داشته و بدون هيچ گونه چشم پوشي كنترل و نظارت بر كالاهاي صادراتي انجام شود.
7171/6034/6012
۰ نفر