۱۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۸
کد خبر: 81790463
T T
۰ نفر
هفتمين دوره انتخابات  نظام مهندسي ساختمان استان مركزي آغاز شد

اراك-ايرنا- هفتمين دوره انتخابات هيات مديره نظام مهندسي ساختمان روز پنج شنبه به طور همزمان در چهار نقطه استان مركزي آغاز شد.

رييس هيات نظارت بر انتخابات نظام مهندسي ساختمان استان مركزي در اين خصوص به ايرنا گفت: 54 نامزد در اين دوره از انتخابات ثبت نام كردند كه در ادامه با انصراف 9 نفر ، مجموع كانديداهاي شركت كننده در انتخابات به 45 نفر رسيد.
مجيد نصراله نژاد بيان كرد: اين انتخابات به صورت الكترونيكي در چهار شهر استان از جمله اراك، ساوه، خمين و آشتيان برگزار شده كه تا ساعت 17 امروز ادامه مي يابد.
وي ادامه داد: اسامي نامزدهاي تاييد صلاحيت شده و يا انصرافي اين دوره از انتخابات از طريق مطبوعات و وبگاه اداره كل راه و شهرسازي و سازمان نظام مهندسي ساختمان استان مركزي در اختيار عموم اعضاء قرار داده شده است .
نصراله نژاد گفت: در اين دوره از انتخابات 45 نامزد براي تصاحب 11 كرسي هيات مديره اين سازمان رقابت مي كنند.
مديركل راه وشهرسازي استان مركزي افزود: اين انتخابات به صورت متمركز برگزار مي شود كه به دليل نقص فني در سايت با تعويقي كوتاه مواجه بود كه هم اينك با تلاش دست اندركاران اين مشكل رفع شده و جريان انتخابات به صورت عادي پيگيري مي شود.
به گفته نصراله نژاد، نفرات منتخب هفتمين دوره انتخابات هيات مديره نظام مهندسي ساختمان استان مركزي امروز پس از پايان راي گيري مشخص و معرفي مي شوند.
سازمان نظام مهندسي ساختمان استان مركزي از نيمه دوم سال 1370 فعاليت خود را در اراك آغاز كرده و با هماهنگي معاونت عمراني استانداري و سازمان مسكن و شهر سازي و شهرداري ها تلاش مضاعفي را در راستاي بهبود وضعيت ساخت و ساز و نظارت بر مسكن در دستور كار خود قرار داده است.ك/3
3075/6012