۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۵:۱۸
کد خبر: 81787915
T T
۰ نفر
27 ميليارد ريال اعتبار براي تكميل بزرگراه كربلا تخصيص يافت

قصرشيرين - ايرنا - مديركل راه و شهرسازي استان كرمانشاه با ابراز رضايت از روند احداث بزرگراه كربلا گفت: با هدف تسريع در روند اجراي اين طرح 27 ميليارد ريال اعتبار تخصيص يافته است.

به گزارش خبرنگار ايرنا عبدالله بهادري روز سه شنبه در جريان بازديد از روند عمليات اجرايي اين طرح افزود: با تلاش هاي صورت گرفته و تخصيص اعتبار مورد نياز پيش بيني مي شود با ادامه همين روند تا پايان سالجاري بزرگراه كربلا تكميل و به بهره برداري برسد.
وي بيان كرد: قطعه چهارم اين طرح حد فاصل روستاي چشمه سفيد واقع در شهرستان دالاهو تا ابتداي كمربندي اين شهرستان در حال پايه ريزي است كه از پيشرفت قابل ملاحظه اي برخوردار است.
وي در باره روند اجرايي قطعه پنجم بزرگراه كربلا نيز گفت: با توجه به اينكه در انجام عمليات اجرايي قطعه پنجم يعني حدفاصل خروجي كمربندي دالاهو تا انتهاي سرميل مشكلات زيادي وجود داشت با در نظر گرفتن بخش دوم اين محدوده يعني حدفاصل خروجي سرميل تا ابتداي روستاي سرخه ديزه با تصميم گيري و جلسات متعدد از 10 كيلومتر طول قطعه پنجم تاكنون عمليات اجرايي هفت كيلومتر آن انجام شده و مسافت باقيمانده حداكثر تا دو هفته ديگر اجرايي خواهد شد.
مديركل راه و شهرسازي استان كرمانشاه ادامه داد: با توجه به اينكه قطعه ششم اين طرح يعني حدفاصل خروجي روستاي سرخه ديزه تا ابتداي روستاي حبيبوند زيرنظر قرارگاه ارتش است و بنا به دلايلي عمليات اجرايي آن متوقف شده بود درصدديم با هماهنگي هاي صورت گرفته در چند روز آينده مراحل اجرايي اين طرح نيز آغاز شود.
بهادري با اشاره به پيشرفت 80 درصدي قطعه هفتم بزرگراه كربلا در حدفاصل روستاي حبيبوند تا ابتداي روستاي آسياب قرمز گفت: تا پايان سال مالي تكميل مسير اسلام آبادغرب تا ورودي سرپل ذهاب و همچنين مسير سرپل ذهاب به سمت قصرشيرين با برنامه ريزي هاي صورت گرفته در دستور كار قرار خواهد گرفت.
بزرگراه كربلا از كرمانشاه تا قصرشيرين 170 كيلومتر طول دارد كه 72 كيلومتر آن از اسلام غرب تا سرپل ذهاب بصورت دو طرفه و پرتردد است و بخشي از آن يعني از كرمانشاه تا اسلام آباد بصورت بزرگراه هم اكنون قابل استفاده است.ك/3
7079/7399/8066