دانش آموزان خشم خود را از بی كفایتی آل سعود فریاد می زنند

تهران - ایرنا - دبیركل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: دانش آموزان عضو انجمن های اسلامی با حضور در مراسم تشییع پیكرهای مطهر قربانیان خون بار منا، خشم خود را از بی تدبیری رژیم آل سعود فریاد خواهند زد.

به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا، حامد علامتی اظهار داشت: این حادثه هولناك و فاجعه دلخراش زنگ خطری برای جهان اسلام است.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، وی ضمن تسلیت این مصیبت به ساحت حضرت بقیه‌الله (عج) و مقام معظم رهبری و تمامی خانواده های داغدار خاطرنشان كرد: از ملت همیشه در صحنه‌، آگاه و به ویژه دانش آموزان انجمن اسلامی دعوت می‌كنیم تا ضمن نمایش وحدت، تكریم و تجلیل از جایگاه این جان باختگان عزیز و اعلام همدردی با خانواده های داغدار آنها خشم مقدس و انقلابی خود را از كوتاهی رژیم آل سعود فریاد زنند.
تاكنون پیكر 104 زائر ایرانی قربانی فاجعه منا به كشور بازگردانده شده و به گفته وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی قرار است اجساد بیش از 150 زائر دیگر امشب به كشور منتقل شود.
امسال 64 هزار زائر ایرانی برای انجام مناسك حج راهی عربستان سعودی شدند كه از این تعداد در روز عید قربان، 465 زائر حین مراسم رمی جمرات بر اثر بی كفایتی مسوولان سعودی به لقاالله پیوستند.
بیش از چهار هزار زائر از كشورهای مختلف نیز در قربانگاه منا جان خود را از دست دادند.
فراهنگ ** 1883 ** 1569
۰ نفر