۲ مهر ۱۳۹۴، ۲۰:۳۱
کد خبر: 81772054
T T
۰ نفر

تبریز- ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با نتایج ضعیف این تیم در این فصل گفت: ما در تمام بازی ها از حریفان خود برتر ظاهر شدیم اما این فوتبال است و نتیجه فوتبال را نمی توان پیش بینی كرد.

برانكو ایوانكوویچ عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از مسابقه تیم های تراكتورسازی و پرسپولیس با بیان اینكه فردا یك بازی بزرگ با تیمی بزرگ داریم، افزود: این دو تیم در كنار استقلال و سپاهان، تیم های بزرگ فوتبال ایران هستند.
وی با اشاره به اینكه تراكتور در پنج سال اخیر نتایج خیلی درخشانی در برابر پرسپولیس كسب كرده است، یادآور شد: سال گذشته نیز در دیداری دراماتیك قهرمانی را از دست داد.
برانكو با بیان اینكه امسال تراكتورسازی نسبت به سال قبل تیم بهتری است، گفت: هر دو تیم به دنبال كسب نتیجه هستند، اما متاسفانه هیچ یك از ما آن طور كه انتظار می رفت لیگ را شروع نكرده ایم و فكر می كنیم با حضور انبوه هواداران دو تیم شاهد یك بازی خوب خواهیم بود.
سرمربی پرسپولیس با اشاره به مصدوم بودن حیدریه و سه كارته بودن بابك حاتمی ، گفت: كفشگری و هادی نوروزی نیز مصدوم هستند.
وی در عین حال گفت: این مشكلات تغییری در اراده و تلاش ما برای برد بازی فردا ایجاد نمی كند.
سرمربی پرسپولیس در این باره كه آیا باخت از تراكتور به منزله آخرین بازی او در پرسپولیس است، گفت: به هر حال فوتبال است و ممكن است هر نتیجه ای رخ دهد، اما همواره نگاه من مثبت است.
وی با اشاره به اینكه سه بازی اخیر تراكتورسازی و حتی بازی سال گذشته این تیم را هم آنالیز كرده است، گفت: فلسفه بازی تونی برایم نا آشنا نیست، اما در هر حال نتیجه نهایی را بازیكنان در زمین مشخص می كنند.
برانكو درباره برنامه پرسپولیس در این مسابقه و این كه آیا شیوه ای انتحاری را برای كسب برد در این مسابقه دنبال می كند یا روشی دفاعی، گفت: ما قبل از هر چیزی شاهد یك بازی زیبا خواهیم بود زیرا دو تیم بزرگ با هم بازی دارند، تیم هایی كه زیبا بازی كرده اند اما نتیجه نگرفته اند و هر دو تیم به دنبال كسب نتیجه هستند.
سرمربی پرسپولیس در رابطه با پیش بینی خود از جایگاه این فصل پرسپولیس ، گفت: من بسیار خوشبین هستم و دلیل آن هم جدیت بازیكنان است.
برانكو اظهار كرد: طبیعی است كه پرسپولیس مثل شهرهای دیگر در تبریز طرفدار ندارند چون تبریزی ها تیمی بزرگ چون تراكتورسازی را دارند، اما انتظار داریم كه استادیوم پر شود .
وی افزود: هیچ چیزی لذتبخش تر از این نیست كه بازی فوتبال را در استادیومی پر از تماشاگر انجام دهیم، در چنین فضایی بازی كردن، افتخاری برای هر كس و هر تیمی است.

**سرمربی تراكتورسازی : پرسپولیس می تواند برای ما مشكل ساز باشد اما اعتماد به نفس ما بالاست
سرمربی تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز گفت: پرسپولیس تیمی بزرگ با هواداران فراوان است كه شروع خوبی در لیگ نداشته اما بازیكنان خیلی خوبی در اختیار دارد و این نفرات می توانند برای ما مشكل ساز شوند، اما اعتماد به نفس ما بالاست و نقاط آسیب پذیر حریف را بررسی كرده ایم .
تونی اولیویرا عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم های فوتبال تراكتورسازی و پرسپولیس ، با بیان اینكه دیدار فردا یك بازی كلاسیك خواهد بود، افزود: می توان گفت دیداری مهم در پیش رو داریم اما سعی خواهیم كرد برنده این بازی باشیم .
وی در خصوص اهمیت این بازی گفت:برای من از زمانی كه پا به تراكتورسازی گذاشته ام، همه بازی ها مهم بوده است.
اولیویرا در مورد بردهای قبلی تراكتور مقابل پرسپولیس نیز گفت: هر دو تیم تغییرات زیادی داشته اند اما باید بگویم با توجه به برد اخیر خود در جام حذفی، روحیه بچه ها بالاتر است و آن ها می توانند باور كنند كه می توانند در این بازی و بازی های بعدی نتیجه بهتری بگیرند.
وی درباره تقابل خود با برانكو ، اظهار كرد: مربی پرسپولیس سابقه فراوانی در مربیگری دارد، در تیم ملی ایران بوده و فكر می كنم جامعه فوتبال ایران هم اعتبار خاصی برای وی قائل است.
سرمربی تراكتورسازی در رابطه با بازیكنانی چون بهزادی، نریمان جهان، رحمانی و آقایی كه تا پایان فصل در تراكتورسازی نخواهند بود، گفت: من این نكته را پس از شروع فصل فهمیدم.
وی با اشاه به اینكه روزی در این باره صحبت خواهد كرد، گفت: در حال حاضر تمركزم برای بازی فردا است.
اولیویرا اعلام كرد: آقایی به دلیل محرومیت تراكتور را در بازی فردا همراهی نمی كند.
سرخ پوشان تهرانی و تبریزی در دیداری حساس از هفته هفتم لیگ پانزدهم در حالی به مصاف یكدیگر می روند كه تراكتورسازان بدون محاسبه نتایج بازی های امروز با 7 امتیاز در جایگاه نهم و پرسپولیسی ها نیز با 4 امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی ایستاده اند.
بازی تیم‌های تراكتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران ساعت 16.20 دقیقه روز جمعه سم مهر در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود.
این دیدار را رضا تركی سوت می زند.
رضا سخندان، سعید علی نژادیان و سعید بخشی زاده به عنوان كمك های تركی برای قضاوت این مسابقه معرفی شده اند.
3071/518 /1596
۰ نفر