۲ مهر ۱۳۹۴، ۹:۳۰
کد خبر: 81771627
T T
۰ نفر

گروگانگیری فرزند پزشك بوشهری تكذیب شد

۲ مهر ۱۳۹۴، ۹:۳۰
کد خبر: 81771627
گروگانگیری فرزند پزشك بوشهری تكذیب شد

بوشهر - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان بوشهرگفت: طرح مسائلی مبنی بر گروگانگیری نافرجام پزشك بوشهری در برخی رسانه ها واقعیت ندارد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ فرج شجاعی روز پنجشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: رسانه ها باید از گمانه زنی در مورد اخبار و حوادث امنیتی و انتظامی خودداری كنند و چنین خبرهایی را از منابع رسمی دریافت كنند.
وی یادآورشد: فردی كه با پوشاندن سر و صورت خود و با هدف سرقت وارد یكی از مجتمع مسكونی پزشكان شهر بوشهر شده بود، شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ شجاعی اضافه كرد:در هیجدهم شهریور ماه شخصی سی ساله كه با پوشاندن سر و صورت خود و به قصد سرقت وارد منزل پزشكی در مجتمع مسكونی شده بود با پسر آن خانواده درگیر شد.
وی یادآورشد: با حضور افراد خانواده در منزل و هوشیاری آنها سارق در جریان این سرقت ناكام ماند و با جا گذاشتن كفش خود از صحنه فرار كرده بود.
رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با اشاره به اینكه سارق پیش از این نگهبان مجتمع مسكونی یاد شده بود اظهار كرد: این فرد با شناخت قبلی و تنها به قصد سرقت وارد منزل این پزشك شده بود كه برای شناسایی نشدن با سر و صورت پوشیده اقدام به سرقت كرد.
وی گفت: پس از چند روز تلاش و پیگیری های مستمر پلیس این سارق شناسایی در یك عملیات دستگیر كه ضمن اعتراف به سرقت هم اكنون در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد.
شجاعی افزود: شهروندان باید از بازكردن درب منزل به روی افراد ناشناس خودداری كنند و محل سكونت خود را به تجهیزات ایمنی مورد نیاز تجهیز كنند.ك/2
7212/ 6045