۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۴:۱۵
کد خبر: 81770914
T T
۰ نفر
فرماندار قشم: روح شادي و نشاط در مدارس دميده شود

قشم - ايرنا - فرماندار قشم گفت: بايد روح شادي و نشاط در مدارس و كلاس هاي درس دميده و از اين ظرفيت براي افزايش بهره وري آموزشي استفاده شود.

عزت كمال زاده روز چهارشنبه در آئين 'زنگ مهر بازگشايي مدارس' شهرستان قشم در شهر سوزا، افزود: بي شك تغيير در شيوه هاي قديمي آموزشي و بهره گيري از روش هاي مختلف و جديد مي تواند به تقويت بنيان هاي فكري دانش آموزان و ارتقاء جايگاه علمي كشور كمك شاياني كند.
وي با بيان اينكه بخشي از بازدهي درسي دانش آموزان به نحوه آموزش بازمي گردد، خواستار توجه بيشتر به شيوه هاي نوين آموزشي شد.
كمال زاده ادامه داد: استفاده از فناوري هاي نوين در مدارس يكي از نيازهاي ضروري عصر حاضر به شمار مي رود و براي ارتقاء استانداردهاي آموزشي بايد مدارس به سمت هوشمندسازي حركت كند.
وي نقش فوق برنامه ها در شكل گيري شخصيت دانش آموزان را بسيار مهم ارزيابي و اضافه كرد: بايد به اين مقوله به عنوان يكي از محورترين بحث هاي آموزشي توجه ويژه كرد.
فرماندار قشم با بيان اينكه بايد از امروز ظرفيت هاي دانش آموزشي كشور به سمت دستيابي به فناوري هاي روز جهاني هدايت شود، گفت: جوانان و نوجوانان اين خطه ظرفيت هاي بالايي براي دستيابي به اين مهم دارند و سرمايه گذاري در بخش آموزش مي تواند راهكاري براي تحقق اهداف ياد شده باشد.
كمال زاده تاكيد كرد: بي شك با توجه به نكات ياد شده مي توان به مرحله اي دست يافت كه سرمايه گذاري هاي منطقه را با فناوري هاي بومي به اجرا درآوريم.
زنگ مهر بازگشايي مدارس شهرستان قشم در شهر سوزا و با حضور نماينده وزارت آموزش و پرورش، معاون فرهنگي، اجتماعي و گردشگري سازمان منطقه آزاد و فرماندار قشم به صدا درآمد.
2090/ 6048