۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۲۰:۳۵
کد خبر: 81765666
T T
۰ نفر
استاندار چهارمحال و بختياري:مصوبات شوراي آموزش و پرورش بايد اجرايي شود

شهركرد – ايرنا – استاندار چهارمحال و بختياري گفت:تمامي مصوبات شوراي آموزش و پرورش در سطح استان بايد اجرايي شود.

به گزارش ايرنا، قاسم سليماني دشتكي، شنبه شب در شوراي آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري اظهار داشت: تمامي پيشنهادات، بايد قبل از ارائه به اين شورا، كارشناسي شود.
وي تأكيد كرد:براي اجراي مصوبات كنوني و قبلي شوراي آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري، بايد فوريت و برنامه زمان‌بندي مشخص شود.
سليماني دشتكي افزود: شوراي آموزش و پرورش، بايد در نقل و انتقالات، حد نصاب كلاس‌هاي درسي و اجراي مصوبات اين شورا، اقدامات لازم را براساس معيارهاي قانوني و علمي، در كوتاه‌ترين زمان ممكن انجام دهد.
وي تصريح كرد: امسال در مناطقي كه تعداد دانش‌آموزان آن‌ها به حد نصاب نرسد، تعطيلي وجود نخواهد داشت،بلكه تمامي دانش‌آموزان منطقه در يك نقطه تجميع مي‌شوند و كلاس‌هاي درس تشكيل خواهد شد.
رئيس شوراي آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري نيز بيان داشت:به علت برنامه ‌ريزي‌هاي علمي، پژوهشي و كارشناسي در شوراي آموزش و پرورش استان از ابتداي فعاليت دولت يازدهم تاكنون، در سال جاري، دغدغه‌هاي مسوولان استان در اين بخش، كمتر بود.
سليماني افزود: مديران دستگاه‌هاي اجرايي مختلف، براي رسيدن به اهداف مطلوب توسعه‌اي، بايد برنامه‌هاي دولت تدبير و اميد را قبول داشته باشند.
وي عنوان داشت: به همين منظور، مديريت ارشد چهارمحال و بختياري، از پذيرش هرگونه نيروي تحميلي خودداري كرده و ملاك انتخاب مديران را براساس شايسته‌ سالاري و طبق دستورالعمل‌هاي قانوني قرار داده است.
به گزارش ايرنا، شوراي آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري، در دو سال گذشته، تحولات بسياري خوبي يافته و به علت وجود مبناي علمي در برنامه‌ريزي‌ها، بسياري از مشكلات اين بخش در استان، رفع شده است.
7362/2097